Een lijst met recreatieve ritten voor 2015, met name geschikt voor aanspanningen. De lijst bevat Enjoy the Ride's, oriëntatieritten, rally's, sterritten en toerritten. Aanvullingen en verbeteringen zijn welkom, graag met datum, plaats / regio, link naar website, lengte van de rit en bijzonderheden. (voorpret / afterpret is toegestaan)
Weet iemand of de rit op de hoge veluwe echt alleen geschikt is voor tweespannen ivm de zwaarte?
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-15 18:08
janneke584 schreef:
Weet iemand of de rit op de hoge veluwe echt alleen geschikt is voor tweespannen ivm de zwaarte?
Heb je een linkje?
edit: ik zie het al, 22 maart. Volgens de beschrijving van de website idd wel. Dan zal het terrein idd best zwaar zijn, tenzij je een flink dier hebt en een licht koetsje (?) . Zul je even moeten bellen, denk ik.
Laatst bijgewerkt door Gem op 24-01-15 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt
speurneusc
Geplaatst: 24-01-15 18:14
etr eersel is trouwens 2 dagen bleek later pas dus 28 en 29 maart
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-15 09:23
De lijst is inmiddels weer bijgewerkt, inclusief de Belgische lijst en bovenstaande toevoegingen.
Pff weer niks in Groningen en 2 maar in Drenthe. Toch wel jammer dat dat er niet meer zijn
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-15 09:37
Het is pas januari hè, er zal in de loop van het jaar nog wel wat bijkomen. Ik heb bijvoorbeeld ook nog niets op de kalender van de Zeeuwse verenigingen gezien.
Interessant zeg! Vorig jaar inderdaad ook gemist maar hier staan nog weer veel meer leuke tochten bij in de buurt!
Bernoe
Geplaatst: 31-01-15 18:42
Wat leuk, een mooi overzicht! Nog een toevoeging, de Wooldse vierdaagse (winterswijk woold) Van 6 t/m 9 juli 2015, iedere avond om 18.00 Ritten voor ruiters en aangespannen combinaties van ca 15 tot 20 km. Waar je kan inschrijven tegen die tijd kan ik zo even niet vinden. Als ik het vind zal ik het vermelden hier.
Edit, nu nog niet bekend maar tegen die tijd zal het in ieder geval vermeld staan op http://www.achterhoekagenda.nl Het wordt georganiseerd door Stichting Aangespannen Rijders Woold.