[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lanouska

[HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-13 21:26

DE PADEN OP, LANEN IN... deel 7

Wij kletsen op hoog tempo door; alles wordt besproken: van lief en leed, via studie en werk tot vrienden en familie, maarrr… we kunnen vóóral eindeloos vertellen over al onze ervaringen over het aangespannen rijden. Alle onderwerpen komen langs: van koets tot tuig, dressuur tot marathon, enkelspan tot dubbel- en meerspan, recreatieve buitenritten tot kampioenschapswedstrijden…
het is gewoon véél te veel om op te noemen :list:

In ons topic heerst de ‘mennersmentaliteit’. Wat dat is :? ? Nou, heerlijk gemoedelijk, geen landje-pik gedoe, gewoon ontspannen en iedereen helpt elkaar. Adviezen zijn goed bedoeld en eventuele kritiekpuntjes altijd opbouwend bedoeld.

Ook wordt er "gemend" met 4 super mooie husky's
Afbeelding

In mei 2010 werd deel 1 opgestart. Daar werd zo snel de 500 pagina's vol gekletst dat binnen 19 dagen het topic vol was :?
Inmiddels zijn we 3 jaar verder en gaan we naar deel 7

Ook in deel 7 doen we weer een voorstel rondje van alle mensen die mee kletsen in ons topic.

biancacoo:
Mijn naam is Bianca, ik men niet meer, diegene die al langer in rijtuigje zitten weten waarom.
Gelukkig mag ik nog wel meekletsen en de verhalen van de paardensport zo nog meebeleven.
Melody en Vamor mijn laatste 2 paardjes worden nog steeds erg gemist hier thuis, maar er is een lang gekoesterde droom uitgekomen,Mushen, en ik leef nog steeds in die droom.
Namelijk, samenwerken met mijn siberische husky's.
Het begon met 2 hondjes, Eagle en Dakota, vandaar mijn teamnaam:
Siberian huksy team; Eadako.
Inmiddels zijn het 4 hondjes, en deze winter (2013) lopen ze voor het eerst als 4-hondenteam samen.
Op de meest linkerfoto zien jullie Eagle (rechtsvoor), Dakota (de lichtgekleurde linksvoor), Aiya(linskachter) en Tchica(rechstachter), en ons zoontje gaat met trainen in de weekeinden altijd gezellig met mij mee.
Afbeelding

Gem:
Aan het begin van deel 6 schreef ik dat het doel voor 2013 was om met Ster M - dressuur te worden, graag eens (HC) aan een marathon meedoen en dat Ster volgend jaar ook in een tweespan meeloopt.
Het is echter allemaal anders gelopen, hoewel 2 van de 3 genoemde doelen wel bereikt zijn.... alleen.... niet met mij :D !
Ster is in januari 2013 verkocht aan Carmen, een lieve Duitse vrouw die nu met Ster SWM rijdt (doel 2 :)* ). Daarnaast loopt Ster bij haar af en toe in tweespan samen met een Deutsche Reitpony, voor een trouwkoetsje (doel 3 :)* ).

Sinds maart heb ik een nieuw paard: een 5 jarige zwartbruine ruin, gekocht als "Gerard" :') . Het verhaal daarachter is per pb opvraagbaar :D _O-.
Omgedoopt tot Motown (Moos), Montender x Chin Chin, springgefokt dus, met als doel omscholing tot menpaard en af en toe recreatief onder het zadel.
Inmiddels staat Moos voor de wagen en is hij bijna klaar met de beleerfase.

Mijn doel is met hem SWM te gaan starten, volgend jaar te beginnen met oefenwedstrijden. En verder gewoon fijn recreatief rijden en mennen, plezier hebben en nog veel jaartjes samen zijn :P .

Ster tijdens haar eerste oefenmarathon met Carmen
Afbeelding
Moos met z'n onschuldige puppy-ogen :*
Afbeelding

happytime:
ik ben Monique
lees al mee vanaf topic 1
ik men dressuur met Sunrise,welshmerrie van 125cm
ik heb 29 sept mijn eerste minimarathon gereden met sun en vond het eigelijk reuze leuk....
geconcentreerde koppie's
Afbeelding
Afbeelding

Jenkins:
Hallo! Ik ben Mirjam en mijn pony heet Silvester! Sil is nu 6 jaar oud en al 5 jaar in mij bezit, hij is een kruising WelshxShet en 1.17 hoog. Nadat het vorig jaar zomer erg slecht ging met mennen hebben we het een wintertje met rust gelaten en zijn wij deze zomer met begeleiding weer opnieuw begonnen. En met succes! We genieten beiden weer van het mennen en dit jaar hebben we zelfs deelgenomen aan twee ringsteekdagen :D Op beide dagen wonnen we een prijs voor het schoonste geheel/Bestgaand, wat een compliment <3
Samen durven we alles aan!
Afbeelding

Royaltjuh:
Ik ben Anneloes, werk als fysiotherapeut en doe de opleiding voor dierfysiotherapeut. Verder veel op stal te vinden. Ik rij en men, maar op dit moment staat het mennen op een laag pitje.
Ik heb nu 2 KWPN'ers in de wedstrijden. Viva loopt Z2 dressuur, B springen, BB SGW en Klasse 1 endurance. Helaas staat zij nu stil vanwege een blessure.
Daarnaast rij ik haar dochter Bakira in de M1 dressuur. Ook ontferm ik me over de opleiding van een 3 jarige Welsh NWR hengst, Jort.
Naast de 3 rijpaarden heb ik een Welsh A merrietje van 2,5 jaar, Angel. Zij staat nu nog in de opfok en het is de bedoeling dat zij straks mijn menpony gaat worden.
Angel mag het stokje overnemen van Charmer, mijn vorige menpony waar ik door tijdgebrek mee ben gestopt. Ik ben groen met hem begonnen en we stopten toen hij M dressuur en M vaardigheid was. Ook werden we Noordelijk kampioen B dressuur, Reserve kampioen L vaardigheid en Nationaal kampioen Bestgaande Menpony op de Welshkeuring.
Voor Charmer mende ik met de Welshpony Sam, waarmee ik ook kampioen Bestgaande Menpony werd bij het Welsh Stamboek.
Viva
Afbeelding
Angel
Afbeelding
Bakira
Afbeelding

Dingetje:
Ik ben Dingetje. Heb een pony van 1.38 genaamd Cheval alleen omgedoopt tot Pownie <3 Sinds afgelopen zomer hebben we de dressuur en vaardigheid weer opgepakt. Ik heb er lang aan getwijfeld of Pownie en ik wel de goed combinatie waren, maar nu we 2 jaar verder zijn zou ik hem voor geen goud willen missen!
In 2014 gaan we kijken of we ook een beetje mee kunnen gaan komen op de samengestelde wedstrijden :D
Afbeelding
Afbeelding

claud01:
Hoi, ik ben Claudia en ik men met mijn verzorgpony Bubbles.
Bubbles is een mini-apaloosa van 10 jaar oud en een echte ondeugende pony.
Hij is heel slim en heeft dingen snel door.
We rijden puur recreatief en hebben 1 x meegedaan aan een wedstrijdje waar je zonder startkaart mocht starten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

tine:
Ik ben Martine en ik men met drie ‘heren’. Met Rembrand (15 jr KWPN) in het ZZ dressuur en Z vaardigheid, en in de klasse 3 SGMW. Met Amerigo (19 jr Welsh) rij ik in de M dressuur en Z vaardigheid. En Thabor (6 jr Groninger) begint net mee te doen.

Dit jaar ben ik reserve districtskampioen geworden in de klasse 3 SGMW, terwijl dit pas mijn 2e x in de klasse 3 was (en de 6e wedstrijd sowieso in het samengestelde gebeuren) waar ik reuzetrots op ben.
Mijn doelen (nou ja, eerder: "dromen" :+ ) voor tijdens deel 7 van dit topic zijn: kampioen te worden in ZZ dressuur; met Amerigo Z dressuur te gaan starten en met Thabor in de B te gaan starten. En verder wil ik met Thabor L1 ohz gaan starten en BB springen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Janouk:
Wij (mijn man en ik) mennen met onze Haflinger, Janouk Chalet Parket Sport ; op dit moment aangespannen ZZ dressuur, Z vaardigheid en we rijden haar onder het zadel in de L dressuur. De Haflinger is bekend onder de naam: Her Royal Badness (want dat is ze ook ;-) ).
Verder hebben we een KWPN Image Chalet Parket. Zij is 23 jaar oud en met pensioen.
In 2014 hopen wij genoeg winstpunten te halen om naar de ZZ vaardigheid over te mogen stappen en om onder het zadel in de L2 dressuur te starten.
Afbeelding
Afbeelding

VanHuisUit:
We hebben twee NRPS - D pony's, moeder Olympia (Ollie), van 2007, en zoon Hercules (Hero) van 2011.
Ollie is nu een half jaartje beleerd onder het zadel en voor de wagen. We hebben inmiddels onze eerste oefenwedstrijd achter de rug.
Ollie tijdens onze vakantie op de Veluwe, heerlijke pony op buitenrit!
Afbeelding
Hero is natuurlijk nog erg jong, moet alles nog leren.
Afbeelding
Voor komende tijd willen we Ollie graag wat wedstrijdervaring op laten doen bij oefenmarathons en volgend seizoen hopen we ook een paar 'echte' wedstrijdjes te doen. Vooral hopen we te genieten van heerlijke lange buitenritten, want eigenlijk vind ik dat het leukste om te doen, zowel met de pony voor de wagen als onder het zadel.

Hero gaan we van de winter beleren en dan mag hij volgend seizoen zo af en toe naast zijn moeder staan, kijken of we er een tweespan van kunnen maken.

Voorlopig staat hij een beetje stoer te doen en mooi te zijn, echte vent hahaha.
Onze pony's staan op het moment bij http://www.stalpetrideko.nl een hele fijne stal. We wonen zelf in Rotterdam. Helaas is er in de directe omgeving van Rotterdam bar weinig goede stalling te vinden waar je ook lekker kunt mennen.... dus ik rij een paar keer per week op en neer naar Brabant.

Marjola:
Hoi, ik ben Marjola (24) en kom uit een echte paardenfamilie. Als jong meisje ben ik ooit begonnen als dressuurprikker (van een kleine Welsh naar twee Welsh K's tot een KWPN-er). Mei 2011 besloot mijn vader na een pauze van bijna 30 jaar weer te gaan mennen. Tuigpaard Absoluut (Saffraan x Waterman) kwam bij ons op stal en ik werd tot groom omgedoopt. Tjah waar je mee omgaat word je mee besmet ;) Af en toe zat ik achter Absoluut, maar ik vind een pony toch net wat beter te managen en ik wilde al een tijdje weer zo'n leuke kleine Welsh op stal. Dus dan kijk je af en toe op het internet of er iets leuks tussen zit en dat resulteerde in mijn eerste schimmel (en ik zei nog wel zo hard dat ik geen schimmel wilde :+ al dat poetswerk ;)).

Augustus 2012 ben ik echt actief begonnen met mennen. Ik men met Sam, een Welsh Mountain van 10 jaar (1.30m). Na 3 wedstrijden waren we al klaar in de B. In het groene seizoen (2013) ben ik gestart met L dressuur en L vaardigheid. Daar zijn we echt doorheen gevlogen. We mochten zelfs naar de Hippiade. Eind oktober ga ik voor het eerst M vaardigheid starten. Ook in de dressuur maakt Sam grote sprongen, we moeten nog maar 2 puntjes en dan mogen we M. Ik had nooit gedacht dat we al zover zouden zijn na één jaar. Omdat Sam zoveel plezier heeft in de vaardigheid, doen we dit indoorseizoen ook mee aan minimarathons. Voor 2014 zet ik mijn pijlen op Z vaardigheid startgerechtigd worden en mijn eerste winstpuntjes scoren in de M dressuur. Verder groom ik nog steeds bij Absoluut, die volgend jaar ook zijn debuut in de M dressuur mag maken!

Naast de paarden heb ik een bachelor of Communication en ben ik op zoek naar een leuke baan in de communicatiewereld. Daarnaast ben ik dol op Amerikaanse tv-series en ga ik graag naar concerten. Ik heb ook een eigen blog: All That Cubeness. Hier post ik bijna dagelijks over tv-series, muziek en films. Verder vind ik Amerika een fascinerend land. Wellicht duik ik in de toekomst nog een keer de schoolbanken in om American Studies te studeren. B-)
Afbeelding

Misterylady:
Ik ben Misterylady, in het dagelijkse leven luister ik naar de naam Nicole of Nic.
Sinds juni 2012 trotse eigenaresse van fjord Vjellko.
Ik men zelf nog niet, wil daar in het voorjaar wel mee gaan beginnen. Vooralsnog ben ik sinds jaar en dag voor iedereen groom en multi-inzetbaar ;)
Afbeelding
Afbeelding

Maisie:
Ik ben Maaike en klets al een poos mee in dit topic.
Mijn pony's zijn ook wel bekend maar ik zal ze toch nog even voorstellen :D
Ferro is een schimmelruin van inmiddels 10 jaar. Hij loopt voornamelijk marathons
indoor/outdoor en SGMW. Ook had ik mij met hem geselecteerd voor de hippiade
2013 in de klasse ZZ vaardigheid.
Robijn is nu 7 jaar en met hem start ik Z-dressuur en ZZ vaardigheid. De bedoeling is
dat ik deze winter 2-span indoors ga starten met Ferro en Robijn. in het 2-span hebben
ze nog niet zo veel ervaring.
En dan hebben we nog Robin mijn 4 jarige vos ruin. Hij is een Welsh Z en net een
stukje hoger dan de andere 2. Hij mag lekker mee naar D&V wedstrijdjes en vanaf
2014 ook marathon.

Ik vind het gezellig om mee te kletsen en lezen met mede menners(of mushers)
en mijn mening/advies te geven of die te krijgen van andere.
Ferro
Afbeelding
Robijn
Afbeelding
Robin
Afbeelding

Bianca:
Ik ben Bianca, rij met mijn haflinger heel wat kilometers, sinds kort trotse bezitter van een eigen marathonwagen waar we nog veel kilometers bij gaan maken.
Afbeelding
Afbeelding

Annemie:
Ik ben bijna 36 jaar, 9 jaar getrouwd en trotse moeder van een zoontje van 6. Ik klets mee vanaf het vorige topic. Ik heb vanaf mijn 6e gereden. Sinds 7 jaar is rijden niet meer mogelijk vanwege blessures en de afgelopen twee jaar heb ik gemend met een shetlander, koetsiersbewijs gehaald en lessen gevolgd op de menvereniging. Dit was de pony;
Afbeelding
Pony Jan moest helaas worden verkocht en nu ben ik sinds een februari 2013 aan het mennen met 1 van onze paarden. We hebben er drie en ze staan bij mijn schoonouders. De paarden worden gereden door man en schoonzus en uitgebracht in dressuur springen en eventing
AfbeeldingAfbeelding

Bicci:
ik ben de zoveelste Bianca in dit topic,
beweeg me paardsgewijs bitloos voort op een krentebol die dus ook voor de marathon kar rond sjokt :)
samen met manlief en knollie rijden we o.a. lange trails voor het goede doel (zie http://www.trailteam.nl)
en verder genieten we van alles wat we tegenkomen.
we zijn niet wedstrijd gericht al pakken we soms een marathon wedstrijdje mee met de kikkerkar en verder maken we wel veel kilometers :)
Afbeelding
Afbeelding

Baudyh:
ik ben Baudy Heemskerk. Thuis in Drenthe hebben wij op dit moment 9 paarden en 1 E-pony en 1 shet. De E-pony is mijn oude pony Ted van 20 jaar. Ik heb hem al 16 jaar. Die verdiend het om genoemd te worden. We fokken met tuigpaarden en ik hoop volgend jaar op 5 mooie veulens. Ik men met Dalerboy. Geboren in 2008.Een kruising tuigpaard x dressuurpaard v. Uphill waar ik sinds 1 jaar nu wedstrijden mee start. Op dit moment zijn we B+8 dressuur voor de wagen. Ik hoop in 2014 de overstap naar de L dressuur te maken. We hebben net onze eerste oefenmarathon gestart en ons doel is om in 2014 ongeveer 4 marathons te kunnen rijden en daar ook winstpunten in te behalen.
Afbeelding
Afbeelding

Avaluna:
Ik ben Manon en schijn hier al mee te kletsen vanaf deel I :D .
Moeder van een 9 jarig paardenmeisje en dat is ook hoofdzakelijk de reden dat ik zelf even geen doelen stel m.b.t. mijn eigen rijden. Voor de wagen lopen Enkzicht's Romeo van mezelf en IJsselvliedt's Nathalie van onze dochter.
Ik rijd voornamelijk dressuurmatig en nu mijn nieuwe tweespantuig binnen is, hoop ik ook weer flink wat tweespanritten te kunnen maken in de bossen en op de hei, hier in de buurt.
Afbeelding

smickey2011:
Afbeelding
Hallo, ik ben Mick, het paardje van Smickey en vriendlief. Ik ben een heerlijk vrolijk en trouw beestje en vind zo'n beetje alles goed. Mijn baasjes waren eerst een stuk vaker met mij bezig, toen ging ik dagelijks voor de kar, onder het zadel of aan de longeerlijn. Nu hebben ze een baby gekregen. Dat is een heel klein mensje dat kennelijk heel veel tijd kost, want nu hoef ik niet meer zo vaak te werken. Ik hoop dat we in 2014 weer eens met zijn allen naar de prachtige Veluwe gaan!
Afbeelding
Afbeelding

Ipsilonka:
Een jaar later.... Binnenkort ons debuut in de M dressuur. Deze zomer lekker wat wedstrijden gereden met Bernadette. Nu op naar de volgende stap!
Pony Prisca is heel ziek geweest afgelopen jaar, eind februari van diverse dierenartsen te horen gekregen dat het over was voor haar... Nog 1 poging dan.. En ze is er nog. Een pony met cushing/ems/ir etc kan nooit meer op de wei, mooi wel! Tot wel 12 uur aan toe van de zomer (uiteraard wel met angst en beven af en toe) dus deze foto van het longeren is super!
En dan Pablootje mijn fjordenvriendje alweer 11 jaar. Helaas momenteel in blessuretijd, kan ook nog wel even duren (spat). Wat hou ik toch van deze paarden!
Voor dit topic lijkt me een leuk doel om eens met zijn allen bijeen te komen. Sommige zien elkaar weleens op wedstrijd, maar het lijkt me zo leuk om de mensen te ontmoeten waar ik iedere dag de verhalen van lees!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Peerappel:
Ik ben Pernille en ik ben 15 jaar. Sinds maart 2012 ben ik in het bezit van een Haflingermerrie uit 1992 die in haar leven meer voor de kar heeft gestaan dan onder het zadel is geweest. Tot September 2013 heb ik altijd alleen met haar onder het zadel gereden, tot ik in het bezit kwam van een mentuig en een kar kon lenen van een stalgenoot. We doen het nu allemaal rustig aan en zien wel waar het schip strandt qua mennen. Deze winter gaan we eens een onderling B dressuur wedstrijdje onder het zadel proberen en in het voorjaar wil ik wat actiever gaan mennen.
Afbeelding
Afbeelding

Ollie:
Ik heb een Welsh sectie B ruin, genaamd Home 't Ranch Brutus, waar ik voornamelijk dressuur en vaardigheidswedstrijden mee rijd. We zijn momenteel ZZ-dressuur en Z-vaardigheid (nog 1 wp voor het ZZ) . In 2013 zijn op de Hippiade Nederlands kampioen dressuur in de klasse ZZ geworden. Mijn uitdaging ligt hem in het feit dat we nog steeds progressie maken en nog lang niet uitgeleerd zijn samen :):) . Ik hoop dan ook nog heel wat menplezier-uurtjes met hem te mogen beleven, want mennen met Brutus is en blijft een feestje <3 . In 2014 hoop ik dat de kur op muziek voor menners nog meer vorm gaat krijgen, zodat we daarin ook nog een uitdaging kunnen vinden.
Brutus zijn maatje is onze shet Hans. Hans is écht een gelegenheids-shet welke wordt ingezet voor allerhande leuke en gekke menpleziertjes.
Brutus
Afbeelding
Afbeelding
Hans
Afbeelding

Akshay:
voorheen Naaltje. Trotse eigenaresse van 1,37m fjord. Diddle is mijn grote paardenvriend. Samen doen we ons best te genieten van al het moois wat onze Brabantse woonomgeving te bieden heeft, onder het zadel, voor de tweewieler of voor de slee!
Zelf ben ik druk op zoek naar een toffe baan (dus als je nog wat weet > pb ;) ) omdat ik net ben afgestudeerd. Het volgende doel is geld verdienen om al mijn dromen waar te maken, en daar ben ik nog wel even zoet mee!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Obelix:
Ik ben Sandra,30 en woon samen met mn vriend Erik onder Eindhoven,tegen de belgische grens aan.
Samen hebben wij een jack russel DJ, wat kippen en konijnen.
En natuurlijk mogen de paarden/pony's niet missen.
Lodewijk, Groninger ruin van 17 jaar, M1 dressuur,maar door wat blessures zijn we samen nu heerlijk van het bos aan het genieten. En zo af en toe doen we een rondje dressuren in de bak om de spieren wat los te houden :j
Afbeelding
Twilight, Groninger ruin van 3 jaar, net zadelmak en voorlopig rijdt mn vriend hem onder het zadel.
Afbeelding
Switch Bakker,ofwel beter bekend als Blits,6 jaar oud, onder het zadel en aangespannen. Is de pony van Erik,die rijdt hem aangespannen en het buurmeisje rijdt erop.
Afbeelding
En als laatste mijn pret-shet Asterix, ruin van 11 jaar waar ik zelf aangespannen mee rij. (Moet nog even zoeken naar een aangespannen foto :)) )
Afbeelding
Verder werk ik part time in een winkel,fotografeer ik veel en zijn we veel op pad met een menteam, 4 span rijder :)
Waar mijn vriend bij groomt al een lange tijd :j
En ik ben actief voor het Groninger Paarden stamboek,zit in t promotie team met een leuke groep enthousiaste mensen

tot slot ik zei de gek...Lanouksa:
mijn naam in het dagelijks leven is Simone
in mijn tiener jaren heb ik altijd ohz gereden met sultan die later ook voor de kar heeft gestaan..
helaas door een ongeluk hebben we hem moeten laten inslapen
Afbeelding
Afbeelding
na sultan heb ik 3 jaar heel fanatiek gemend met de nrps pony lanouska of the fairplay
Afbeelding
op het moment hebben wij 2 pony's Las Vegas en Cupido
door een ongelukje staat cupido niet meer voor de wagen maar rij ik hem ohz
Afbeelding
las vegas gaat heel goed voor de wagen en zijn al enkele wedstrijden mee gestart
Afbeelding
daarnaast groom en rij ik heeeel erg fantiek bij http://www.men-en-dressuurteam-streutker.nl
in maart heb ik met Yk dark Uzma van de katshaarhoeve de arabo menwedstrijd in assen gewonnen.
op het zuidenveld in coevorden hebben we zelfs alle 3 de proeven gewonnen.
Afbeelding
ons hoogtepunt van dit jaar was natuurlijk nederlands kampioen worden.
Afbeelding

en dan als laatst een eervolle vermelding voor onze vaste, maar stille meelezer HARRY streutker
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door lanouska op 15-10-13 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:28

woeeeeeeeeeeeeeeeh! :D
*nu lezen :)) *

super lanouska!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:29

yeahhhhhhh

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:32

NIEUW TOPIC *\o/*

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:36

Jeeej nieuw topic :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:38

mooi gedaan lanouska!

En onze meelezer moet zich maar 'ns melden hoor :)) ;)

Viel me op dat veel van de paarden en ponys van die chique namen hebben :D Leuk :D

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:39

jeejjjj

thnx Lanous!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:39

een stille meelezer???

ik zeg, Harry !!! Kom erbij :))

@baudy, ik mag dan kikkerkar hebben, jij heb sinasappel op wielen, hahahha
*\o/*

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:41

Mag ik overigens meteen 2 fotootjes plempen? :)
Afbeelding
Knappe dids met blubber en tuigafdrukken :))

Afbeelding
En ouwe lenige oma. 31/32 jaar oud, en stond zich even doodleuk achter haar oor te krabben. Zonder kreunen, kraken of omvallen :))

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-13 21:41

@ aks hij meld zich regelmatig bij mij ~~}>

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:42

da knappe oudje

@aks, had je gezien dat ik je ge-tagd had op fb?

hihi

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:43

geen foto's bij Ava!!! :oo

Leuk dat je de mennersmentaliteit en dat stukje erboven 'erin' hebt gehouden!!!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-13 21:47

nee kon geen foto's sturen en ik kon ze van haar ook niet vinden

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:48

Leuk gedaan Lanouska! Top! :D
Heb ik het helemaaaal verkeerd of ben ik nou de jongste meekletser met het oudste menpaard? (Menpaard, anders had Image gewonnen!)

Leuke foto's van Diddle en oma. Oma is nog best lenig volgens mij?
Laatst bijgewerkt door PeerAppel op 15-10-13 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:49

Weer super gedaan Lanouska!!!

Ennuh, het zou inderdaad erg leuk zijn als we eens allemaal bij elkaar zouden kunnen komen. Lijkt mij ook erg leuk om iedereen in het echie te zien.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:50

haha,.......supermooie opening Lanouska !! applaus !!!! *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*
mist applaus smiley O:)
we kletsen gezellig verder dan maar...kon het topic alleen maar vinden dankzij het linkje in rijtuigje nr.6..haha :#
Wat stoer...mijn doggie's bovenaan.. :o :o :o :o :o :+

Harry mag ons wel eens bedanken voor al die felicitatie's die via jou iedere keer zijn kant opkomen..hahaha... :j
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 15-10-13 21:52, in het totaal 2 keer bewerkt

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-13 21:50

zo even snel foto uit oude topic gepikt voor ava

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:52

Een leuke rit met z'n allen zou wel tof zijn. :j
Ik ga dan wel alleen mee als groom, kan de kar met geen mogelijkheid ergens anders krijgen en durf het écht nog niet aan.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:52

jeejjj dan compleet denk ik *\o/*

zo gaaf om van iedereen foto's te zien!!!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:53

een meet zou leuk zijn :))

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:54

Hallo,

ik zou me ook graag aan willen melden bij deze (zo te zien aan de openingspost) zeer fanatieke menners & gezellige mensen !

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:55

Het mooiste vierspan in ons topic bovenaan. Prima plaats!!

Edit: in het eerste deel waren we wel heel extreem, in 19 dagen vol??!!!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 22:00

@bic; niks gezien? Net gezocht op jouw facebook, maar nog niks te zien? :oo *poetst bril nogeens af*

Wat betreft omapaard, ja die doet 't nog bijzonder goed. Ze vergeet af en toe een pootje en struikelt dan, maargoed, ze valt niet ofzo, alleen zo'n duffe struikel :)) Vorige week ging ze in galop de wei in :+:

En een meeting, lijkt mij ook heel leuk. Al lijkt mij een paardloze meeting ook makkelijker te realiseren :))

@SCC; voorstellen!! :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 22:00

tine10 schreef:
Het mooiste vierspan in ons topic bovenaan. Prima plaats!!

gaat blozen hoor.... :o :o :o :o

Er is ook natuurlijk van de stille meelezer een grote mensen 4-span aanwezig..minstens net zo mooi !

Maar enorm trots op mijn puppy 4-span..en hoop dit seizoen een mooie foto van ons in actie bij een wedstrijd te vinden..zijn altijd aardig wat fotografen..

500 pagina's in 19 dagen....hahaha...dat is een record !

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 22:02

:):) ik ga mijn best doen in eindhoven biancacoo! :)