[VD] Aaaahhh... liggen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

[VD] Aaaahhh... liggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 23:12

Oké na de vd show bij Dagami weer een berg inspiratie op gedaan dus maar weer eens begonnen met VD. Alles gaat wel goed, maar dat liggen..... we beginnen met het commando "lig" dan begint hij een paar meter over de grond te snuffelen en kijkt je dan aan "zo goed" Schijnheilig . Nee dus en we vragen het weer een keer of 2 en hij doet hetzelfde, dan dus nog 1x "Marko lig" hij begint weer eens te snuffelen draait wat rondjes en zakt een klein beetje door zijn benen, gaat hij je vervolgens weer aan staan kijken "zo goed baas" *LOL* Na een tijdje gaat hij dan wel liggen, maar hij heeft dan soms ook zoiets van bekijk het maar en doet dan dus helemaal niks meer.

Best hopeloos, hij weet goed wat hij moet doen maar gaat liever niet helemaal tot het einde verder, hoe lang duurt het bij jullie?

Bob Marshall boomloos westernzadel te koop. PB voor meer info.


Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 09:24

Over het algemeen als ik tegen * lig zeg, gaat ze even met haar voorbeentje schrapen en daarna meteen keer liggen.
Maar af en toe heeft ze een dag dat ze absoluut geen zin heeft :P Als ik dan lig zeg kijkt ze me aan alsof ze er nog nooit van gehoord heeft. En ook gebeurd het weleens dat ze knielt en me vervolgens aankijkt of ze al een snoepje krijgt :D
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 28-03-22 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 12:59

Nou, Marko snapt dan het commando wel goed dan, hij weet iig wat hij moet doen Knipoog

Odin is altijd gek op biks, en ze weet dat ze pas de beloning krijgt als ze gaat liggen. In het begin duurde het ook heel lang hoor Knipoog Gewoon door blijven oefenen, wat ook wel kan helpen is om in het begin een vaste volgorde van kunstjes te doen.
Bijvoorbeeld dat je altijd na de Spaanse pas vraagt of hij wil gaan liggen.

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 11:38

Banjer had het na 2x al door... Haha!
en ze gaat direct liggen..... (da's minder vermoeiend dan staan... Haha!)

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:20

duuk deot hetzelfde,mar doet het na het rijden sneller,of as hij nat is....hij gaat dan wel zo kijken: klaar Haha!
maar daarna doet hij het gewoon..

    Jasper 121017

    ❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596

    Marieke_456
    Berichten: 4608
    Geregistreerd: 14-06-02

    Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:40

    Veel oefenen en gedult hebben. Zo te zien heeft Marko het al aardig door dus moet je daar goed gebruik van maken. Zoals Evelien al zegt: Bij Odin duurde in het begin ook heel lang en nu gaat ze zelfs op mijn comando liggen Pling
    Dus gewoon lekker door oefenen en natuurlijk belonen! Haha!


    Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 bezoekers