Roze menzweep/leidsels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jorika1986

Berichten: 5217
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 14:06

yvje86 schreef:
Ja idd er was een roze menzweep bij equitana..bestaat dus wel. . Heb je al gegoogled?
Begin te twijfelen, was het geen longeerzweep?!? -O-


Nee het was echt een men zweep, want ik heb er nog mee in mijn handen gestaan omdat ik de koker waar ze in stonden omver liep... #)
Er stonden ook menzwepen met een langere slag in. ook roze...

Mereltje66
Berichten: 48
Geregistreerd: 26-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-13 17:17

Ik heb inmiddels een fel roze dressuur zweep (met zwart handvat) gekocht bij de paarden winkel.
Hij koste maar 4.95 :D Moet er alleen nog een langer touwtje aanmaken, maar dat is niet zo veel werk.
Hij is 130 cm lang, ze hadden hem ook in fel groen en blauw en in kortere maten.
Ze hadden ook een zacht roze maar die was korter.
Volgensmij zie je de zweep die ik nu heb zelfs in het donker :P , weet niet wat ik daar aan heb want ik ga toch niet in het donker mennen. Maar het is wel leuk.
Nu moet ik nog bijpassende fel roze leidsels van http://www.touwhalsters.nl/plattouwbreed kopen.

Cowgirl

Berichten: 23763
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:06

Als het setje compleet is willen wij natuurlijk wel een foto zien he *\o/*

Mereltje66
Berichten: 48
Geregistreerd: 26-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-13 19:51

Nog allemaal heel erg bedankt voor jullie reactie!
Omdat ik oftopic ging (sorry) toen ik vroeg naar roze mini peesbeschermers en ik er achter kwam dat meer mensen opzoek waren naar mini shetlander spulletjes heb ik een nieuw topic geopend [SMP] (Mini) shetlander spullen, waarin ik vraag naar meer mini shetlander spulletjes. Als je zelf naar iets opzoek bent kan je het daar ook vragen.