verlengstuk nodig cavalettie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tolbergfan
Berichten: 632
Geregistreerd: 12-12-12
Woonplaats: Sliedrecht

verlengstuk nodig cavalettie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 17:10

Ik ga zaterdag een sulky cavalettie ophalen, voor mijn shet van 1,05, heb ik hier een verlengde boom voor nodig? Die moet ik er namelijk apart bij bestellen, wil 2x heen en weer rijden besparen. Dus misschien is er iemand die weet of ik de verlengde nodig heb of de originele?

cassandra84

Berichten: 364
Geregistreerd: 26-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:27

Ik denk haast niet dat je een verlengde boom nodig hebt, want de bomen als je een nieuwe koopt kan je al verstellen. Mijn pony is kleiner 95 cm en de bomen staan op zijn kortst en hij heeft ruimte zat.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: verlengstuk nodig cavalettie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:30

het ligt aan het model. Bij het nieuwe model zijn de lamoene te kort voor mijn pony van 1.06

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:24

cassandra84 schreef:
Ik denk haast niet dat je een verlengde boom nodig hebt, want de bomen als je een nieuwe koopt kan je al verstellen. Mijn pony is kleiner 95 cm en de bomen staan op zijn kortst en hij heeft ruimte zat.

jij hebt het over het oude model,het nieuwe model moet je bomen kopen op maat.of je ze nodig hebt durf ik niet tezeggen.misschien even meten vanaf het schoftje tot achter kant pony,dan kun je de bomen meten en kijken of ze lang genoeg zijn.ik heb bij de oxer de kleinste maat nodig bij mijn pony

Tolbergfan
Berichten: 632
Geregistreerd: 12-12-12
Woonplaats: Sliedrecht

Re: verlengstuk nodig cavalettie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 16:25

Ik heb al gemeten, dus dan wacht ik het zaterdag wel af, neem de maten mee. Maar als ze voor jou pony van 1.06 te kort zijn heb ik wel de lange nodig. Bedankt voor jullie reacties!

Tolbergfan
Berichten: 632
Geregistreerd: 12-12-12
Woonplaats: Sliedrecht

Re: verlengstuk nodig cavalettie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-13 20:24

Vandaag de sulky gehaald! Helemaal blij! Heb inderdaad de verlendstukken nodig, die komen volgende week per post evenals de spatborden... Heb het geprobeerd het ging opzich wel goed, maar een stevige draf waarbij ze wat ruimer loopt is niet handig.