Welk bit voor gevoelig bekkie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nancyimka

Berichten: 837
Geregistreerd: 27-11-04
Woonplaats: leiderdorp

Welk bit voor gevoelig bekkie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 13:20

Hallo,

Ik rij al wel een aantal jaren aangespannen met mijn oudere fjordje. Maar die heeft een mond als beton, dat had ze al toen ik haar kocht. En heb met haar dan ook nooit het probleem gehad dat ze gevoelig was op een bit ofzo.
Maar nu rij ik met mijn jonge fjordje van 4 jaar (is nog aan het wisselen) ook aangespannen. Nou was ze de laatste twee keer stierlijk vervelend. Op een gegeven moment dachten we dat ze bezig was dr tong over het bit te gooien. Dit bleek niet zo te zijn maar we zagen wel dat haar tong wat paars aangelopen was. Niet fijn voor haar natuurlijk. Nou ben ik al een anderhalve week aan het zoeken op internet maar kan niet echt een dun menbit vinden. Voor het rijden onder de man zijn er zo veel soorten dikte's qua bitjes maar met mennen kan ik maar weinig vinden.

Ik heb gezocht naar een Myler liverpool stang en contact gehad met iemand hierover maar die zei ja aan Myler hangen natuurlijk ook weer andere problemen. Wat hij ermee bedoelde weet ik niet.

Waar rijden jullie mee? Zijn er hele dunne bitjes te koop (voor meer ruimte voor dr tong) met tongboog omhoog te koop? Wat zijn jullie ervaringen enz

Groetjes Nancy

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Welk bit voor gevoelig bekkie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:25

De meeste bitten hebben toch wel tongvrijheid ?
Wat voor bit heb je nu ?

Jammer dat je niet aan die persoon gevraagd hebt wat hij bedoelde met de problemen met de Myler ...

nancyimka

Berichten: 837
Geregistreerd: 27-11-04
Woonplaats: leiderdorp

Re: Welk bit voor gevoelig bekkie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 13:27