[VD] Wat VD allemaal niet kan doen ;)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

[VD] Wat VD allemaal niet kan doen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 20:03

Met het rijden hebben we heel veel moeite met de backup/achterwaarts.
Rachel blijft dat stijf staan kop naar voren, ze snapt de link van hulpen en achterwaarts nog niet helemaal. Dus ik proberen en proberen Ach gut Wat doet ze ineens een hele hoge voet Cool Dus ikke he daar moet ik gebruik van maken. Dus ik zeggen "voet" en voorzichtig gewicht naar achteren, en wat doet ze een hele hoge pas naar achteren. En na een tijdje vragen "terug" en steeds mooier ging ze achterwaarts. Echt gaaf OK dan!

Daarna dacht ik als we toch bezig zijn, even gewoon "voet" oefenen. Super kan haar met beide benen 'sturen' zeg maar als ik erop zit. Dus "voet" kriebelen met linkerbeen, mooie voet links en rechts evenzo.
Daarna "pas" erop maar dat werd een beetje stijve spaanse pas Haha! Ze vond het een beetje raar dat ik het vroeg terwijl ik erop zat. Toen nog even buiging gevraagd, en hup mooi simpel buiginkje met mij erop. En als laatste vanaf de grond even een compliment gevraagd, zag er ook eerlijk waar weer super uit!

josien
Berichten: 2554
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Uddel (veluwe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 22:36

Leuk is dat hé. Als je een hulp gevonden heb die je paard begrijpt. Dan gaat alles ineens heel snel. En vooral ook leuk. Verwacht nu niet dat hij de volgende keer weer doet. Maar ga wel zo door.

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:45

Echt cool dat ze het zo makkelijk begrijpt!!!