onderdelen cavaletti

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

onderdelen cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-11 16:00

Wij wilden eerst de nieuwe sport edition bestellen, maar die duurde best lang en we wilden toch mennen. Die geannuleerd en een simpele 2e hands overgenomen. Lagers aan 1 kant zijn op, dus die besteld. Eerst bij onderdelen zaak gekeken, maar daar waren duurdere in de goede maat wel 28 euro p/st. ( kreeg je ook andere dan aan de andere kant zitten, dus niet gedaan )
Nu besteld voor de cavaletti van 6 euro p/st, maar het duurt 3 weken. Ik vind dat best lang. Je kan maar bij 2 zaken nieuwe cavalettis kopen zover ik weet en eentje adverteerd met onderdelen en accesoires etc. dat alles dan zo lang duurt vind ik een groot nadeel, want je kan gewoon weken niet mennen. Aan de telefoon weten ze niet veel. We bellen of ze complete wielen op voorraad hebben, maar geven naar herhaaldelijk goed uitleggen, geen goed antwoord en laten je een beetje in het ongewisse. Na de bestelling en betaling krijg ik nu dagen later pas bericht dat ze pas over 3 weken komen.

Weet iemand hoe we sneller goede onderdelen kunnen krijgen, nu dus de lagers. Alle fiets en brommerzaken hier gezien en gevraagd, amar is afwijkende maat en onderdelen zaak zie boven.

MelanieB

Berichten: 25870
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: onderdelen cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 17:35

Er zijn 3 zaken volgens mij die sulkys ed verkopen. Www.sulky.eu meen ik. Daar staan meer zaken behalve hsi dus misschien hun bellen en vragen?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:28

Die in Wijchen is gestopt, we hebben daar vorige week heen gebeld....erg jammer omdat we een sulky wilden gaan ophalen.
Bij horseship waren ze tijdelijk niet leverbaar, kon een hele tijd duren.
bij ons trouwens hetzelfde verhaal nav telefonisch, wij durfden de gok niet te nemen om een sulky te bestellen (ze hadden er op dat moment nog 1 staan maar die konden we niet telefonisch reserveren maar moesten via de webshop bestellen).