[LO] verschillende manieren longeren.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 18:54

Ja idd!!!!!! strak plan maatje!!! doen we!!
Dus mir jij moet ff vrijdag ofzo aan harry vragen hoe het zit met de vergunning! okey?

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 18:57

whaha ik heb wel veel goeie plannen de laatste tijd *LOL*

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:02

Nog meer?? vertel!!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 20:26

loulou schreef:
whaha, nee as je weet wie er komen vind je het plan opeens veel minder leuk denk ik Scheve mond Haha!

heey maar ff serieus, mir moet eerst maar aan harry vragen hoe het zit met die vergunning en anders bellen we gewoon een x de gemeente *LOL*
ga ik echt doen kan het altijd proberen toch Haha!
en dan ga ik natuurlijk eerst vragen wanneer die een vergunning krijgt en nie gelijk zeggen van 'je mag hem pas in maart een vergunning geven' Haha!


whaha of je stelt gewoon een bezwaar in Schijnheilig uhm... de schuur belemmerd je uitzicht, maar dan andersom! kan da? Tong uitsteken Haha! dan zeg je gewoon dat je van de buren bent Lachen

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 20:45

whahh ja dan ga ik zeggen dat ik erg gehecht ben aan de schuur ofziets *LOL*
ben benieuwd hoe ze dan reageren Haha!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:07

whahaha, ze sturen je vast en zeker door naar het gekkenhuis Haha!
Hebben jullie zo'n rare groep, poedersuiker of stomme groep?

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:12

Wie hebben een kei leuke groep Haha! al gaat niet iedereen van onze groep even leuk met elkaar om.

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:16

Hebben jullie dan vaak ruzie met mekaar?

Ik ga eens even ontopic praten: Ik heb vandaag gelongeerd met touwtjes en het ging niet omdat hij gek werd van alle andere beesten die zaten te hinniken Haha!

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:36

met de touwtjes zo hoe ik ze ook wel eens heb met rijden als ik niet zoek te rijden Haha! Haha!

oftopic nee WIJ hebben niet vaak ruzie, maar er is een bepaald iemand die altijd ruzie maakt en moeilijk doen (cecile, oo sorry geen namen)

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 07:05

whhaha oooooooooooooooooooh je mag geen namen noemen Tong uitsteken Haha! wahahah ja die zorgt inderdaad voor de meeste rellen Tong uitsteken in de club Haha! hahah

ik ook ff offtopic: ik had shakira gister 'gement' en heel lang met harry gepraat... maar toen had ik het topic nog niet gelezen dus kon ik ook nie vragen hoe het met de vergunning zat Lachen

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 08:31

En lukte dat goed Shakira mennen? Haha!

oooh jullie noemen namen, straks komt .... heel toevallig op bokt, en doet de ontdekking Schijnheilig

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:02

Hahah haffie, echt grappig altijd, als we gaan dressuren doe jij de touwtjes om haha...
Hahaha kennen jullie Loes Raaijmakers uit schaijk? Die is vandaag geslagen op school door een meidje bij mij uit mijn oude klas. En iemand anders had zo'n poster overal opgehangen met Loes haar foto en dan verbrand en dan stond erbij: burning hell. haha vet banketstaaf, door haar zijn er een paar mensen geschorst...

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:07

Wow die heeft bij mij 8 jaar in de klas gezeten. Sorry maar dat vind ik echt een beetje te ver gaan hoor.
Die moeder ken ik ook goed vooral van de hondenverenging erg aardig.
Hoe krijgen mensen het verzonnen omzo iets gedoen...

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:23

Ze vroeg er zelf om, iemand riep prutsmuts, en toen zei een vriendin van Loes: Houd je bek, en toen zei Loes ineens tegen een ander meidje: Trouwens je zou me nog slaan, sla dan!!! Toen zei dat meidje: Ja kom maar hier! Toen liep ze verder en kwam daarna terug om da meidje te duwen, en toen sloeg da meidje haar dus terug in het gezicht, toen wou loes haar lappen met haar voet ofzoiets, en toen krabte da meidje in Loes haar gezicht.
Ik heb verder geenruzie met haar maar zij is echt raar, wij hebben afgelopen jaar zoveel ruzies met mekaar en met haar gehad omdat er vanalles werd geluld, en twee jaar terug heb ik heel erge ruzie met haar gehad, en toen werd ze boos op mij en toen gaf ik een kei grote bek terug en toen ging ze naar buiten, toen ging het de school rond dat Loes door iemand uit onze klas in mekaar werd geslagen dus de hele school naar Loes toe was echt mooi!! Maar ik hoor echt zoveel rare dingen over haar van anderen, het is niet meer normaal, ze heeft een jongen aangegeven van verkrachting, terwijl toen hun iets hadden hij verliefd op haar was echt zo raar nu is die jongen geschorst van school... Verward
Die moeder doet wel aardig..

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:35

Dan is ze flink veranderd Scheve mond

Wel een beetje raar verhaal, echt z'n meiden gevecht weer.
Maarja niet iedereen kan perfect zijn, en zo ook loes niet. Knipoog

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:52

Whaha dan ken je trouwens elle ook nog wel, die heeft ook heel erge ruzie met haar. Een paar mensen hebben al heel lang ruzie met haar omdat ze vanalles over hun schijnt gelult te hebben.
Maarja... neej loes is zeker niet perfect, maar ik hoef echt geen ruzie met haar, denk dat ze het al moeilijk genoeg heeft Knipoog

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 17:16

Esther Esther toch niet zo'n ruzie maken das niet lief.
Tjah dit is echt zo'n geval waarbij er een hoop bij elkaar verzonnen wordt door iedereen en daardoor komt ruzie dus je moet elkaar ook niet zo snel geloven (dit koppel ik weer terug naar cecile waar ik de naam niet van mag noemen, bij haar moet je alles delen door 5 en dan heb je de waarheid ongeveer) ach jah je moet ook niet zo snel interpreteren denk ik. Als je nou eens verder kijkt dan wat je ziet Nerd ga eerst al de feiten na enz enz Kun je beter je conclusie's trekken Haha!

(hihi jaah sorry ben vandaag naar school geweest en agologie gehad Haha! en kom ik een beetje slim over?? Slim )

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 17:31

Jammer ik kan niet verder kijken als dat ik zie haha.
Nja zo slim dus niet Knipoog haha, als je van die moeilijke woorden gebruikt lijk je ook heel slim! (tip haha) die laatste zin van het verhaaltje is wel slim ja haha.
Daarom heb ik nu ook geen ruzie, ik heb er ook niks mee te maken, ik geef alleen verslag aan jullie haha. Maar de vorige keer weet ik al niet meer waar dat over ging (zo vaak ruzie gehad Knipoog )

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 17:40

Annelou schreef:
En lukte dat goed Shakira mennen? Haha!

oooh jullie noemen namen, straks komt .... heel toevallig op bokt, en doet de ontdekking Schijnheilig


najah... het ging redelijk zullen we het daarop houden Lachen haha in het begin snapte ie er niks van, maar daarna begon het toch wel te dagen, dus ik had wel vooruitgang geboekt Lachen

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:37

En naar vooruitgang, daar streven we naar!!!!!
Dus komt goed uit

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 07:42

whahah ja inderdaad!!! ik denk dat ik er binnenkort weer even mee ga wandelen over de weg. ga je mee?

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 21:11

Suleika schreef:
whahah ja inderdaad!!! ik denk dat ik er binnenkort weer even mee ga wandelen over de weg. ga je mee?


Ikke ook mee willen Haha!
Zeker ja, vooruitgang is belangrijk bij een paard vooral bij een jong paard Slim

Ik zie het al helemaal voor me: Mirjel 'loopt' in het begin rustig achter Sakira aan met de Longeerlijnen (we moeten wel ontopic blijven) en in eens denkt Sakira laat ik Mirjel als mijn nieuwe 'kar-aanhangsel' gebruiken en gallapeerd over de Pastoor van winkel straat heen met Mirjel op de een of ander manier hangend er achter aan roepend: 'ik leer Shakira mennen!'. Vooral hierbij is vooruitgang er belangrijk.

Dus ik wil het 'wandelen' wel eens zien ~~}>

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 21:44

hahaha jaah anneloutje idd dan is vooruitgang erg belangrijk Haha! haha

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 22:05

Haffie schreef:
hahaha jaah anneloutje idd dan is vooruitgang erg belangrijk Haha! haha


hey we waren tegelijk online.
ochja jij bent bij Dirkisch natuurlijk Blond

Zeker vooruitgang is een van de belangrijkste dingen.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-03 07:49

haha nee ik ga um nie mennen over de weg Haha!:D whaha nee dan vlieg ik er inderdaad in de kortste keren achteraan:D haha nee ik men haar wel gewoon met LONGEERLIJNEN in de bak. En over de weg dan loop ik er gewoon langs Haha! haha. maar van mij mag je mee hoor Haha!