[NH]Hoe vaak loswerken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

[NH]Hoe vaak loswerken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 23:02

Ik ben op het moment met Beau heel veel bezig met het loswerken a la Emiel Voest. Dat bevalt me heel goed omdat ik daarna zijn volledige aandacht heb en heel goed met hem werken kan. Ik doe het nu iig een keer per week maar ik zou het ook wel vaker willen doen. Is er ook een maximum aan hoe vaak je dit loswerken doen kan?

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:52

nee dat denk ik niet.. je moet gewoon kijken zodat het voor je paardje en jou leuk blijft...

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:43

als je merkt dat je paard geinteresseerd blijft, en enthousiast word van het loswerken, en dus volledig op jou isgericht zou ik het juist vaak doen, maar doe wel veel afwisseling,
grondwerk hoeft ook niet altijd lang te duren, je kan ook telkens voordat je gaat rijden een minuut of 5 aan de gang gaan zodat je paardje helemaal geinteresseerd is in jou,

leuk trouwens dat je ook een beetje NH doet, veel plezier en succes erme

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 14:41

hai ik ben momenteel ook bezig met loswerken volgens de manieren van emiel voest ! safir vind dit helemaal geweldig en ik heb nog nooit zoveel aandacht van hem gehad ! 1x in de week hebben we ongeveer anderhalf uur les en ik probeer 2x in de week nog te oefenen met hem ongeveer een half uurtje à drie kwartier, zolang hij het leuk vind hou ik het zo vol ! veel plezier in ieder geval !!