[AR] dressuurcoupons hetzelfde als mencoupons?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

[AR] dressuurcoupons hetzelfde als mencoupons?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 22:12

Dat vroeg ik me dus af...
Ik heb dressuurcoupons voor mijn paard, en daar staat bovenaan ook sgw en mennen vermeld. Je moet dan doorstrepen wat niet van toepassing is.

Nou wil ik wel een keertje als het echt lekker gaat proberen aangespannen een dressuurproefje te rijden. er zijn hier vlak bij nl. nog wel eens aangespannen dressuurwedstrijden. Dus toen vroeg ik me af: Kan dat op mijn gewone dressuurcoupons of moet ik daar aparte coupons voor aanvragen?


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 09:25

Je moet wel lid zijn van een menclub dan he, anders kan je niet starten. Maar volgens mij zijn het wel aparte coupons, anders de KNHS even bellen?

Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 11:37

alles over beginnende menwedstrijd rijders staat in de mensport van augustus/september uitgelegd. Anders idd het KNHS even bellen.

_______ Roos Koeter _______
Osteopathie voor Paard en Hond
http://www.rooskoeter.nl

Unitas

Berichten: 215
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 13:26

De startcoupons zijn hetzelfde maar de startkaart is anders. Je kunt het proberen Haha!
Bij de KNHS weten ze het verschil nog niet tussen een paard en een kanarie.


Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 15:53

Jemig,
ze hebben daar zeker geld nodig ofzo!
Ik heb net even naar de KNHS gebeld en in het verleden was het dus inderdaad zo dat je op die startkaart en coupons gewoon ook aangespannen mocht starten, maar dat is nu veranderd...
nu moet je een aparte startkaart hebben en aparte coupons! Tuurlijk, ik heb toch geld over... Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:54

ja idd, in het verleden mocht dat wel Scheve mond Ik wou kijken of ik 3 maanden onder de LR kon starten, want wij krijgen pas een menvereniging per 1-1-2004, maar nee hoor, dat kon niet Sjonge sjonge, willen ze meer menners doen ze nog moeilijk.

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 18:04

Ja, wel irritant hoor. Ik heb mijn startkaart bij een rijvereniging, dus die moet ik in het nieuwe jaar dan over zetten naar een rij- en menvereniging en dan kan ik m'n menstartkaart aanvragen...
Hoera, leve de KNHS!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 18:59

hihihi, is niet leuk he Boos! We zijn toch lid, dus vind ik eigenlijk dat het niks uit moet maken! Maar ja, daar hebben wij weer niks over te zeggen Scheve mond

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 11:16

Idd zijn de coupons voor de dressuur hetzelfde, maar verschilt de startkaart. Met de menstartkaart mag je dan dressuren plus vaardigheid rijden. Voor de samengestelde wedstrijden heb je ook nog een aparte kaart nodig plus wagennummer. Ik hoop pap's startkaart deze week nog binnen te krijgen, ben benieuwd.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers