[vd] probleempjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

[vd] probleempjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 16:13

Hey,

ben ter afwisseling af en toe bezig met wat VD.... High Five kent Chubby al met alle 4 de benen (om beurten Haha! ), achterwaarts, blijf, kom, duwen (wielband op z'n kant en dan duwt zij 'm om) begint ook te lukken, snoepje laag gaat ook... Maaar snoepje hoog snapt ze absoluut niet; halverwege raakt ze 'm gewoon kwijt en kijkt dan heel verbaasd waar dat snoepje nu is gebleven Verward Hebben meer paarden dat, en hoe kan ik 't leren? (Die blik in haar ogen op het moment van kwijtraken is overigens wel ontzettend schetig Schijnheilig )
Daarnaast geeft ze 'n High Five als ik vraag om een buiging/ compliment (kom dan natuurlijk dicht in de buurt van een voorbeen).. Iemand een trucje daartegen? Knipoog

Groetjes!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 19:09

Misschien ziet ze hem echt niet meer als je hem recht voor zn neus houdt want recht voor zich zien ze namelijk niets Nerd
Nacino heeft dat als ik bijvoorbeeld een snoepje in mn mond houd ipv in mn hand, snap er niets meer van! haha Haha! Maar ook als ik er 1 in zn bak gooi (grote bak hoor, 1m2 ongeveer) dan ziet hij hem soms niet direct, moet hem echt zoeken met zn neus ipv met zn ogen, dat begrijp ik soms ook niet.

Dat 'de verkeerde oefening doen' heb ik ook wel eens last van, maar denk toch dat dat een kwestie van duidelijkere hulpen is...

Succes!