[NH] Ervaring cursussen hempfling

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
furie
Berichten: 50
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Belgiƫ Emblem

[NH] Ervaring cursussen hempfling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 21:14

Heeft er iemand ervaring met cursussen van Hempfling?Ik weet dat er zijn die minder goede geruchten gehoord hebben over hem ,dus dat weet ik al.En zijn er die meer weten over zijn steunpunt in Nederland?
Ik ben benieuwd.
-xxx-Furie

callippo

Berichten: 3201
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 16:46

De laatste cursus die was gepland (vorig jaar in de buurt van Arnhem) ging niet door. Dus ik zou het niet weten....

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:10

Ik hoor eigenlijk nooit meer iets over cursussen van Hempfling. Ik wist niet eens dat er een steunpunt in Nederland is, ik dacht alleen in het buitenland, Denemarken tegenwoordig.
Ben wel eh....ff denken, zo'n 6 jaar geleden een week bij Hempfling in Spanje geweest. Maar misschien is dat te lang geleden. Als je het toch interessant vindt om daar iets van te horen, laat het me dan maar weten.

Grani

Berichten: 198
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: Moerdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 21:21

Op dit moment gaat het niet zo goed met Hempfling. Tenminste wat betreft zijn werkzaamheden. In Duitsland is een clubje opgericht: " Der sjamaan Hempfling". Ik heb hun site laatst proberen te bezoeken maar ze zijn hem opnieuw aan het bewerken. Wat ik in elk geval in de oude versie heb gelezen overtrof mijn stoutste verwachtingen.
En dan bedoel ik het in zeer negatieve zin. Wat daar allemaal van waar is weet ik ook niet, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat die Duitsers een van hun eigen mensen zo met de grond gelijk maken . Ik zal nog eens die site raadplegen of er al nieuwe ontwikkelingen zijn, en zal indien nieuwe info dit hier meteen melden.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 00:24

ellenlouise schreef:
Ik hoor eigenlijk nooit meer iets over cursussen van Hempfling. Ik wist niet eens dat er een steunpunt in Nederland is, ik dacht alleen in het buitenland, Denemarken tegenwoordig.
Ben wel eh....ff denken, zo'n 6 jaar geleden een week bij Hempfling in Spanje geweest. Maar misschien is dat te lang geleden. Als je het toch interessant vindt om daar iets van te horen, laat het me dan maar weten.


Zonder meer interessant!
Vertel ajb?
.