{NH} PNH iets voor ons?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 14:06

Ik ben het met calippo eens dat een groen paard op het gebied van PNH wel degelijk alle games in eens KAN oefenen, het is maar net wat je wilt.
verder hoeft (zeker level 1) echt zowat geen geld te kosten.
Wat ik heb uitgegeven:
- 1 touwhalster (niet origineel)
- 1 touw (emiel voest)
- 1 carrot stick (die is origineel!)

Verder 2x 1 les van Eddy, maar dat acht ik niet noodzakelijk en 1 demo in Duitsland (Munchen) met Pat zelf. Was heeel leerzaam.

De games heb ik van diverse internetsites gehaald. En ik ben lid van yahoogroups: savvy-nl en natpaard (nh-nl is ook de moeite waard)
Vragen over iets wat je toch niet helemaal van internet kunt halen? Stel ze daar en je hebt zo antwoord.

Het laatste geld wat ik heb uitgegeven was 10 euro; ik heb mijn video naar eddy opgestuurd om te checken hoe ver ik was (3 task verwijderd van level 2 dus...)

Ik wil best een keer langskomen, geen probleem. Maar misschien is het voor jou leuk om eens iemand aan het werk te zien die al wat verder is. Je kunt ook eens hier langskomen. (Overigens, memory en ik = dezelfde stal) Ik kan je nu niet veel laten zien van rijden/ grondwerk wegens een blessure, maar wel trailer loading (Yesss het ging zo goed vandaag! ) en memory de rest. Idee?

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 14:54

stef schreef:
Is het alleen ook wat voor Jamaica?


Ik denk dat je je beter af kunt vragen of het iets voor jóu is Bij pnh draait het er namelijk om dat je zélf veranderd en daaruit volgend zal het gedrag van je paard ook veranderen. Maar zolang je je eigen gedrag niet gaat/wil veranderen zal het uiteindelijk op niks uitlopen Cool

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 22:14

stef schreef:
Dan nog cassidy, met een demo avond ben je er niet, het pakket wat nieuw 249 euro kost.... Ok, incl tools, maar dan nog....
Lessen a 40 euro... (Lynn) etc


Lynn 40 euro Verward Verward Verward Ik betaal Lynn 25 euro voor 2 uur.... Haha! Ik zou het nog maar eens goed navragen Voor het touwhalster en de leadrope betaalde ik iets van 30 euro samen. En een carrotstick heb ik niet nodig. Prijzen vallen dus best mee.

Ineke2

Berichten: 33111
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 23:17

Franca"]
[quote="stef schreef:
Dan nog cassidy, met een demo avond ben je er niet, het pakket wat nieuw 249 euro kost.... Ok, incl tools, maar dan nog....
Lessen a 40 euro... (Lynn) etc


Lynn 40 euro Verward Verward Verward Ik betaal Lynn 25 euro voor 2 uur.... Haha! Ik zou het nog maar eens goed navragen Voor het touwhalster en de leadrope betaalde ik iets van 30 euro samen. En een carrotstick heb ik niet nodig. Prijzen vallen dus best mee.
[/quote]

Franca jij hoort nog bij de 'oude' leerlingen dan, net als ik...elke nieuwe die ze er nu bij nemen moeten 40 euro betalen...

callippo

Berichten: 3201
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 23:58

De playday vandaag was echt super!
We hebben uren in het bos gespeeld met de paarden. En na afloop zelfs nog 2 uur gereden. De paarden vonden het heerlijk!
Iedereen speelde ook met elkaars paard, om zelf meer te leren.

De volgende playday wordt waarschijnlijk eind augustus georganiseerd, maar dan met een grotere opzet (meer paarden), meer opdrachten, savvy-testjes in het bos en natuurlijk een lekkere lunch en eventueel avond-eten.
Je betaalt alleen voor de onkosten, dus voor lunch en diner.

Ook zonder paard kun je gewoon meedoen, want er zijn genoeg mensen die graag hun paard even uit handen willen geven.

Ik start er tegen die tijd nog wel een apart topic over.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 23:59

Jeetje....wat een geld zeg....