[NH] Trainingen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

[NH] Trainingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 14:48

Hoi

Ik zou graag eens een NH training mee willen maken met rydar iemand een iedee hoe ik daar terecht kom?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 15:16

Een van de schrijfsters van "Het paard als partner" geeft hele leuke cursussen, maar ik ben haar naam even kwijt.... Help, wie weet het??? Ze geeft trainingen op locatie vanaf 6 personen en ook bij haar thuis op de Veluwe....

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 15:54

Parelli geeft trainingen: www.parelli.nl
Voest ook: www.emielvoest.nl
en Pieter Baalbergen ook dacht ik: zal wel iets met terra-natura zijn
Verder zijn er nog veeeel meer: zoek eens op het voetpad, de nvvr, stal mansoer, 't balingehof, linda tellington jones... er is zoooveel.
Veel plezier!

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

LianneJantje
Berichten: 487
Geregistreerd: 22-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 15:59

Pieter Baalbergen kan ik erg aanraden. Website: www.terra-natura.nl Op die site staan ook tijden en plaatsen wanneer hij clinics heeft, dan kun je hem eerst een keer aan het werk zien voordat je een training/cursus bij hem volgt.

"Een paard voelt een vlieg op zijn huid. Zou het niet voldoende moeten zijn om met die lichte aanraking met paarden te kunnen rijden....?"

sanne83
Berichten: 5334
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 16:07

ik kan je parelli heel erg aanraden. Er zijn ook demo's van zodat je eerst even kan gaan kijken of je het iets vind, moet je even op www.parelli.nl gaan kijken.

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 16:24

ja, dan kun je een clinic van eddy modde bekijken, het is allemaal heel erg mooi, en nuttig, en als het om het geld gaat, kijken is ook veel minder duur dan meedoen met je paard,
nadeel is alleen wel dat de meeste clinics binnenkort in oostburg (zeeland) gegeven worden, ik weet niet of jij daar dicht bij in de buurt woont, andesr is het namelijk vrij ver, en een clinic duurt meerdere dagen, dus dan heb je een camping nodig,
of woon je er vlakbij?

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 16:37

whhaa daar woon ik ind dicht bij in de buurt uurtje denk ik .... mm heb je adres, tel ofzo?

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 17:13

staat allemaal op pareli.nl
wel handig dat je er dicht bij in de buurt woont, ik zou er 3 uur voor moeten rijden,
op de site staat ook wanneer er clinics zijn, je kan dan het beste naar een level 1 clinic gaan, en als je geinteresseerd bent moet je eddy mailen voor de kosten enzo,
dat staat allemaal op de site,
hey jij bent het toch van itp, vrijheidsdressur zonder martelvoertuigen?
ja he? weet je hoe cool, ik vind het echt leuk wat je met je paardje doet.

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 17:13


* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 19:44

Sonja schreef:
Een van de schrijfsters van "Het paard als partner" geeft hele leuke cursussen, maar ik ben haar naam even kwijt.... Help, wie weet het??? Ze geeft trainingen op locatie vanaf 6 personen en ook bij haar thuis op de Veluwe....


Dat boek is geschreven door Elma Middel en Marike Coverdale.

Hier in Aarlanderveen zit er tegenwoordig ook eentje, ben alleen de naam kwijt. Als ik hem tegen kom, laat ik het wel weten.

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 13:06

Elise schreef:
Parelli geeft trainingen: www.parelli.nl
Voest ook: www.emielvoest.nl
en Pieter Baalbergen ook dacht ik: zal wel iets met terra-natura zijn
Verder zijn er nog veeeel meer: zoek eens op het voetpad, de nvvr, stal mansoer, 't balingehof, linda tellington jones... er is zoooveel.
Veel plezier!


Hhhmmmm, ik ben er niet zo weg van dat de NVVR in een adem wordt genoemd met "NH-trainers".
De NVVR doet namelijk niet aan NH de NVVR IS NH. Waarbij we bovendien elkaar in de waarde laten, ook al ziet iemand een bepaalde oplossing of methode even niet zitten. Dat kan ik van een aantal genoemde personen helaas niet zeggen.
Maar het moet je er natuurlijk niet van weerhouden om eens op onze site te kijken, www.recreatieruiter.nl

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 19:39

ikke schreef:
Waarbij we bovendien elkaar in de waarde laten, ook al ziet iemand een bepaalde oplossing of methode even niet zitten.

Ik heb zelf het gevoel dat je dat niet altijd zelf doet hier op bokt. Zodra er een topic over NH of NH-spullen gaat vind ik dat je je er vaak negatief over uitlaat. Maar misschien ben ik wel de enige die dit zo opvat......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 21:57

Miran"]
[quote="Sonja schreef:
Een van de schrijfsters van "Het paard als partner" geeft hele leuke cursussen, maar ik ben haar naam even kwijt.... Help, wie weet het??? Ze geeft trainingen op locatie vanaf 6 personen en ook bij haar thuis op de Veluwe....


Dat boek is geschreven door Elma Middel en Marike Coverdale.


** Marike Coverdale, die bedoel ik. Heel sympathiek mens, ik heb haar vorige week ontmoet en gezellig mee van gedachten gewisseld. Ik ga komend najaar een trainingsweekeinde van haar doen!

Hier in Aarlanderveen zit er tegenwoordig ook eentje, ben alleen de naam kwijt. Als ik hem tegen kom, laat ik het wel weten.
[/quote]

** Da's Petra Verschuren, die zit bij Visser op de locatie aan de Hoge Dijk in Aarlanderveen. Gaf zaterdag een open dag omdat ze klanten zoekt. Dus ik denk kom, gaan we effe kijken. Kom ik daar, moeten we 2.50 per persoon toegang betalen hahaha dat mens is echt gestoord, ZIJ zoekt klanten, niet ik, en dan moet ik gaan betalen??? Heb m'n auto in z'n achteruit gezet en ben hard lachend weggereden. M'n stalgenoten die van plan waren te gaan kijken zijn dus ook niet geweest. Betalen voor een open dag....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 23:18

cornelie"]
[quote="ikke schreef:
Waarbij we bovendien elkaar in de waarde laten, ook al ziet iemand een bepaalde oplossing of methode even niet zitten.

Ik heb zelf het gevoel dat je dat niet altijd zelf doet hier op bokt. Zodra er een topic over NH of NH-spullen gaat vind ik dat je je er vaak negatief over uitlaat. Maar misschien ben ik wel de enige die dit zo opvat......
[/quote]

haha geen ruzie maken in mijn toppics hoor die gaan al zo vaak op slot hahahhaa Knipoog Haha! Bloos

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 07:43

O hihi, heb jij dat weer Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers