Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

sasika schreef:waar kan je je eigenlijk opgeven voor het marathon rijden? of is dat niet op die dag?

Opgave zou ik snel doen! De inschrijving voor de koetsentocht is eigenlijk al gesloten, maar er is nog plek voor wat aanspanningen. Het gaat dan wel om bijzondere aanspanningen. De inschrijving voor de koetsentocht wordt dan ook samen gedaan met de Stichtse Aanspanning uit Doorn http://www.stichtseaanspanning.nl/.
super!
Dan heb ik jou gisteren gezien 
Ik herkende jou wel, maar dat komt omdat ik weet dat je de zus van Tessa bent.
Ik zat tegenover je, had lichtblauwe jas. Jij gaat ook nog even flink aan de PR op de wedstrijden? Ik ben al bij de AH langs geweest hier, maar ik moet nog even langs de verschillende dierenwinkels hier in de buurt. Hopelijk komen er ook veel mensen naar de koetsentocht kijken, ben je vorig jaar wezen kijken? Vond je het druk?
Volgende keer mag je dan best iets zeggen hoor
Kijk ik leef onder een steen en weet dat soort dingen gewoon niet...
We zien elkaar volgende week in ieder geval weer
Wat goed hey, dat je al zoveel posters kwijt bent
Door lange schooldagen ben ik er nog niet echt aan toe gekomen, hangt in ieder geval bij de AH dus en morgen weer een dag..
Ik ben alweer voor de 4e keer vrijwilliger en zit nu voor 't 2e jaar in de PR-commissie dus ik plak me suf aan posters en stickers 
Kan er denk hier nog wel een paar ophangen! Ik ben ook benieuwd naar het Fryske Quadrille en heb al van verschillende mensen gehoord dat ze daar heel erg benieuwd naar zijn, het wordt weer een moooooie dag! 

Haha, wat grappig

tiwi1969 schreef:De Groningers zijn ook weer van de partij dit jaar samen met de SZH (Stichting Zeldzame Huisdierrassen)
We komen onze titel "Ras van de Dag" verdedigenmet een veelzijdig optreden tijdens het rassendefilé.
Dus zaterdag met dochter en een auto vol promotiemateriaal op naar Utrecht.
Ik ben benieuwd! Ik heb vrijdag nog een Groninger gezien bij de bereden politie
Wat een lolbroek was dat! Hopelijk heb ik ook nog de tijd om over het terrein te lopen, maar ik ben bang van niet...Dat komt dan wel volgend jaar