Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evelli schreef:Ik heb zelf een HCA sulky (voor fotos zie de vaardigheids fotos in topic in mijn onderschrift) en ben daar erg blij mee. Enige nadeel is dat je er maar alleen op kan. Je kan dus niemand meenemen.
Bij de tweewielers van Horseshop kan je wel iemand meenemen.Ze zijn wat anders geveerd dan de HCA en het gebruikte staal was vroeger wat buigzaam. Schijnt wel beter te zijn nu.
Ik heb eventueel nog een ideal maatje minishet liggen.
Ideal ligt wel in het duurdere maar ook kwalitatief betere deel van de tuigenmarkt. Nieuwprijs van een tuigje is 500 euro.
JoyCiej007 schreef:Je neemt een kind van 2 jaar toch niet mee op de bok???Of snap ik je nu verkeerd?
Citaat:Misschien is de pirouette een goede kar voor zo'n kleintje, die is er speciaal voor gemaakt.
Citaat:Niks mis met de tweewieler van HSHP, jammer dat mensen de wagen maar af blijven kraken.
Mijne is inmiddels 4 jaar oud en doet zn werk prima. Ik heb er iemand mee om zit gaan, niks aan de hand met de wagen.
Alle waar naar zijn geld, en je moet niet verwachten dat je voor het geld van een HSHP met een van dutch marathon bijv thuis komt, maar het is IMO een prima starters/recreatie wagen
Citaat:Wij hebben wel de onderkant netjes dicht gemaakt van de tweewieler zodat hij niet onder het bankje door op de grond kan glijden, want dat is wel een nadeel van die tweewieler, dat de onderkant onder het bankje open is. Maar dat is met een plaat eenvoudig dicht te maken.