[AR] splash voor het eerst voor een wagen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PBA_

splash voor het eerst voor een wagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-10 16:14

Had mijn handen uiteraard vol dus helaas geen kiekjes ervan. Nog niet maar we hebben vandaag de eerste echte stap voor het mennen gemaakt. Ze vond het vreselijk spannend want toen ze de hal in kwam (waar ze al vaker is geweest) begon ze meer dan normaal te mesten. Tuig en alles was geen probleem de wagen zelf ook niet die kende ze namelijk al. In spannen ook prima het echte trekken (een slee is natuurlijk wel wat lichter) Ging wat moeizamer. Niet slecht maar ze bleef lang stil staan om na te denken wat ze hier in vredesnaam wel niet van moest denken. Af en toe enig onbegrip maar met alle rust van de wereld hebben we in 15 minuten anderhalf rondje in de bak gestapt. Ik heb de hele tijd naast haar gelopen aan de hand. Ik kan nog niet beoordelen of ze het echt leuk vond wat we deden maar alles is natuurlijk zo nieuw voor haar en dat is wennen. volgende week gaan we een nieuwe poging wagen. Want ik ben afhankelijk van de hulp.

RobbyK

Re: splash voor het eerst voor een wagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 16:23

wat leuk zeg!, ben beniewd hoe het de volgende keer gaat :))

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 19:46

wat goed ben ook zeer benieuwd naar een volgende keer .

en mocht het ooit zover komen , heeel graag foto's natuurlijk .

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-10 19:49

ja als ik een afstand kan nemen van haar komen er foto's. nu nog niet

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 21:36

Omdat ik een ander paard ken dat Splash heette dacht ik ik kijk even in je profiel. Jouw Splash is niet die Splash, maar jeetje zeg wat heb jij al veel meegemaakt met jouw paard. Vind het heel knap hoe jullie ondanks alle tegenslagen met zoveel leuke dingen bezig zijn (geweest). Hoop dat het mennen jullie ook plezier kan geven. Leuk dat je de eerste stappen hebt gezet. Gaat vast wel goedkomen!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:20

helemaal leuk dit , geweldig , maar de fotos moeten we zien..
en to be continued toch? :D :D

Bentley26

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:22

Ja dat word gauw foto's plaatsen! :D
Echt super leuk dat je paardje voor de wagen kan.Tijd en geduld. Dan komt het helemaal goed. Ik wil ook later graag gaan mennen met mijn pony.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 18:56

vandaag na 2 weken weer naar de hal gegaan voor een nieuwe poging. Zonder broek dit keer en zonder oogkleppen. Ze liep geweldig. ze liep tenminste eerst vast gehouden later los ze plakte liever aan mij vast maar tien tellen later vond ze het alweer goed. Ze vond het erg leuk vooral draven want dat is makkelijker natuurlijk mat stappen en lang stilstaan was geen enkel probleem. Foto's zijn helaas mislukt. Maar het gaat super.