[AR] toch de gok gewaagd en naar buiten gegaan...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

[AR] toch de gok gewaagd en naar buiten gegaan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-03 23:59

Omdat ik zaterdag examen koetsiersbewijs heb en ik dus amper op de bok heb gezeten door omstandigheden. Marion is overleden en dat was dus het ideale paard om te oefenen. Truus stond hartstikke kreupel, Vinessa is zo gek als een deur in enkelspan en Brech is nog niet zo ver....dus had geen keus en kon alleen mijn 5 menlessen pakken. En het mennen gaat super hoor, daar niet van...maar ik heb toch noh wel een twijfel met sommige dingen en wil daarom nog extra dingen leren.
Vandaag zat ik echt te twijfelen of ik wel of niet Truus zou inspannen. Ik men eigenlijk bijna nooit, behalve dan wat werk aan de lange teugel. Maar goed toch maar doen..ik heb nu 4 wagens (twee te leen)staan en kon de verleiding niet weerstaan. Met Truus de weg op dus! En het ging wel lekker, wat polder en wat verkeer meegenomen en alles een beetje geoefend. Ben toch wel blij dat ik het gedaan heb, want ik zie echt enorm tegen dat examen op en ik men goed hoor...alleen ben zo snel zenuwachtig Scheve mond Woensdag heb ik een uur priveles en dan mag ik een keer mijn mijn examenpaard oefenen, want ik heb hem maar 1 keer gehad. En dan vrijdag Truusje nog even inspannen en dan kunnen we opgelucht deelnemen aan het examen zaterdag Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 11:18

Nou, mooi dat het zo goed ging, en je hoeft niet zo tegen het examen op te zien, het valt best mee. Heb gewoon vertrouwen in jezelf, en als je de basis goed kent moet het wel lukken. Succes!!!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 01:04

Als ik je bericht zo lees zal het praktijkdeel wel meevallen. Zeker wanneer je geen moeite hebt met op de juiste manier en volgorde optuigen en aanspannen. Dat vond ik nogal een "zenuwendeel".
Tja, en de theorie is gewoon even goed leren toch ?

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 07:22

volgensmij gaat het helemaal lukken!!heel veel succes en denk maar zo:je KAN het!!