Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
L_Rivaldo schreef:ik vind het jammer dat je gelijk zo'n conclusie trekt. Mag je niet nadenken over je toekomstplannen?
Ik ben het al helemaal niet van plan om het volgend jaar al te doen. Dat begrijp ik natuurlijk ook wel. Ik zit na te denken over een toekomstplan. En vroeg mij op dit moment af wat de mogelijkheden zijn om dit in de toekomst te doen. Dat ik nu geen 4 wieler heb heeft niets te maken met wat mijn vragen zijn, ik vertelde er ook bij dat ik niet met mijn pony dit kon doen. Dat ik net begin moet geen excuus zijn, je moet toch ergens beginnen?
jowien schreef:En dan wil je het een meisje dat net begint met mennen haar dingen bij laten brengen?Misschien moeten we eens kennismaken, want misschien wil ik mijn pony wel aan je uitlenen (is net aan de D, met 4wielige wagen). Ik wil haar wel wat meer dressuurmatig (laten en/of leren) mennen. We wonen niet al te ver van elkaar vandaan.
Ligt wel aan je menervaring en of het klikt, want ik laat maar weinig mensen met mijn paardje op pad gaan, zeker voor de wagen niet zomaar.