[VD] Compliment

Moderators: Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Elke

[VD] Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 19:00

Met welk been laten jullie jullie paarden het compliment doen ?

En hebben ze ook een "goed" en een "slecht" been ?

Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 19:05

ik vraag altijd het linkerbeen. maar of ze een 'goed' of 'slecht' been hebben, goede vraag nog niet aan gedacht.
voordat je begint met compliment even kijken of de buikspieren wel lang genoeg zijn. dus kijken hoe je paardje uitrekt. doet hij dat met 2 benen naar voren en zakt hij ahw naar beneden kan je het doen.
groetjes

Thijmen geboren 14-01-2009!!!!!!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 20:22

Ik pak ook altijd Pinky's linkerbeen. Rechts nog nooit gedaan volgensmij. Misschien kan hij het aan die kant ook wel hoor maar dit werkt gewoon het prettigst Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 08:03

Ik vind het met het linkerbeentje op de grond het makkelijkst vragen. Maar Den kan het ook anders om.
Om verwarring te voorkomen vraag ik het eigenlijk nooit rechts. Daar zit ons 'knopje' om te gaan liggen al.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 08:36

Bij Timon pak ik ook altijd het linkerbeentje, maar toen hij nog niet kon liggen had ik ook wel eens zijn rechterbeen.

Dennis schreef:
Om verwarring te voorkomen vraag ik het eigenlijk nooit rechts. Daar zit ons 'knopje' om te gaan liggen al.

En dat heb ik dus nu ook Haha!

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 19:38

Dennis schreef:
Ik vind het met het linkerbeentje op de grond het makkelijkst vragen. Maar Den kan het ook anders om.

oke dat is makkelijk om te weten voor als ik hem nog ooit het liggen wil aanleren.

Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie