Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
MiSz_SaNdY schreef:hoi ik heb verder er ook (nog) niet veel vestand van maar met hoeveel mensen kan je op deze kar als een shet m trekt van ind ongeveer een meter hoog?
ik praat dus over volwassenen
[***] schreef:Ziet er goed uit. Ik heb er eerlijk gezegd niet heel veel kijk op, maar wat is je doel met de wagen? Hoe hoog is de wagen?
bobolien schreef:als je een foto van het karretje met je shet ernaast
of ervoor maakt kun je qua hoogte een inschatting maken
of het een goeie maat is
depjuh schreef:Als is het goed kan zien aan de bouw is het een Clever kar.
Voor mijn D-pony heb ik ook een kar van Clever en daar ben ik zeer te vreden over.
semo schreef:mooie wagen ziet er goed uit maar weet zeker dat hij veeeeel meer weegt als 125 kg. En voor jouw budget is er genoeg keus
een kennis van ons heeft een wagen die er ongeveer hetzelfde uit ziet en kostte compleet 2200 euro
Echwel schreef:Ik ben dus zo iemand die geen Clever fan is, te zwaar..
Zoek een wagentje waarbij je alleen op de bok zit, je kunt toch niet met meer dan 2 personen weg zeker met enkelspan en zit je in het midden is het gewicht beter verdeeld
Kijk ook naar de opbouw, zorg dat het zwaartepunt lag zit, omdat je zelf vrij lang bent en het evenwicht achter een shet dan niet goed is...
Pak de telefoon en ga eerst telefonisch rodshoppen en dan een zaterdagje aan de zwier met iemand, dan zie je veel meer dan via internet..
Voor het gewicht raad ik je ook aan om alleen voor geremd te nemen en andere details ook weg te laten..
Open verbinding naar de achterkant bv zodat wanneer je door zand of water gaat het door het gaas heen gaat en niet er tegenaan stoot
Dit zijn natuurlijk ook zware spaken in de wielen, kleine spaken is lichter..
Doe de voorkant lager scheelt weer een aantal kilo's, rugleuningen weg ook k's