[AR] kosten opleiding... en waar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

[AR] kosten opleiding... en waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-03 12:00

Hey!
Misschien hebben jullie mijn berichtje op 'verslag van de dag' al gelezen. Verdrietig

Nu dat Mira er niet meer is, staat Maya alleen voor de kar. Ze was nog lang niet volleerd, naast haar moeder in het tweespan, en we durven haar nu ook niet zelf op te leren om in een eenspan te lopen.

Daarom zijn we op zoek naar iemand die haar voor de kar wilt opleren. (en trouwens ook onder het zadel)

Wat hebben jullie betaald voor zo'n opleiding en hoe ging dit in zijn werk? En weten jullie héél toevallig geen plaats in België (rond Leuven) waar je pony's kan laten opleren? Verward

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 13:35

Even zoeken op Pinky & cor op Ar dan kom je een hele hoop tegen Haha!

Bij Pinky duurde het 3 weken. Iedere dag 1 uur.
Dit koste mij 375 gulden.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-03 14:04

Hoe moeilijk was het eigenlijk om daarna te zelf gaan mennen?

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...

FlyGirl

Berichten: 225
Geregistreerd: 19-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 14:49

Toen pinky terug kwam van Cor heeft kim em zelf naar huis gemend, hij luistert super en is perfect ingeleerd . Dus het was helemaal niet moeilijk om daarna zelf te gaan mennen het was eigenlijk heel makkelijk he kim Lachen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 15:54

Yup inderdaad. Ik was er best angstig voor. Mijn vader heeft samen met mijn vriend in de auto gezeten en die hebben heel de weg (30 min ofzo) achter ons gereden en ik had een vriendin meegenomen die achterop zat zodat ze er metteen af kon springen als er iets zou gebeuren (damn wat een slecht vertrouwen in mijn mega-pony).

Hij heeft zich als een echte bink gedragen. Dus daarna had ik gewoon de volste vertrouwen in mijn beleerde-mega-pony Pling

Wel moet ik erbij vertellen dat ik in de tijd dat hij beleerd werd een keer of 4/5 zelf al gemend had en Cor mij een beetje uitleg gaf enzo. Maar ook al een keer daarvoor een half uur alleen op het erf. Dus het was niet hélemaal nieuw.... Verder had ik overigens geen eerdere men ervaringen op 1 keertje na.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 08:12

Pinky_girl schreef:
damn wat een slecht vertrouwen in mijn mega-pony).


Wel, eerlijk gezegd: ik vertrow onze pony ook niet echt. Knipoog Het is echt een schatje hoor, maar zo'n jonge dieren in het verkeer kan altijd wel eng zijn.

Gelukkig heb ik wel al men-evaring Schijnheilig . Alleen, de onzekerheid speelt mij parten. Scheve mond

Ik heb nu afgesproken met mijn instructeur dat we ze samen gaan inrijden (onder het zadel). Nu moet ik alleen nog iemand vinden die haar voor de kar kan opleren. Maar misschien gaat dat wel veel gemakkelijker gaan, gezien ze wel enige ervaring heeft met mennen. (Van jongs af aan meegelopen aan het halster naast mams en daarna ook echt ingespannen maar zonder te hoeven trekken.) En dan nog eens onder het zadel al beleerd zijn.

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers