[AR] advertentie wagens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

[AR] advertentie wagens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 20:20

regelmatig kom ik op sites (marktplaats bijv) wagens tegen waarbij ik echt denk, neeeeeeeeeeee Haha!
Behalve dat sommige echt ronduit niet om aan te zien zijn, zien sommige van die zelfbouw wagentjes er nog behoorlijk link uit.
Zien jullie dit ook? Of kijk ik te perfectionistisch? Haha!
(het is niet de bedoeling om hier nu allemaal foto's vanaf marktplaats neer te zetten)

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 21:00

Waha ja, er zitten idd best comische tussen.. vooral van die zelfgebouwde mini shetland wagentjes.. Haha!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 21:02

Moonlover schreef:
Waha ja, er zitten idd best comische tussen.. vooral van die zelfgebouwde mini shetland wagentjes.. Haha!


Ja ik heb ze ook gezien Lachen Ze zijn anderhalve meter breed en 3 meter lang, en ze hebben geen model Haha!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 21:45

Heel herkenbaar Haha!
Dan zie je in de advertentiekop staan: prachtige wagen aangeboden, dus gauw foto kijken en dan Lips are sealed

Ik durf het ook niet echt aan om van een onbekende particulier een wagentje te kopen. Ik weet best wel iets van mennen en wagens in het algemeen, maar om nu te zeggen dat ik precies kan zien of een wagen technisch goed is, nou nee.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 22:46

Alles noemen ze tegenwoordig ook een marathonwagen of een marathon/recreatiewagen, dan blijkt het een of andere wagen op autobanden te zijn.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 20:31

Ik zie ook nog weleens wat lelijke wagens. Ik weet wat ik ondertussen ongeveer moet hebben als ik ooit wat leuks koop. Mijn kennis heeft gave wagentjes staan!! En die heeft er nu wel 5 of 6 staan.
Maar wat te koop staat is altijd erg opletten.

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:14

Wij hebben nog een wagentje in de schuur staan... doe ik niks meer mee.
Staat geloof ik een foto in mijn profiel. Zal eens vragen wat mijn vader er toen voor betaald heeft, kan ik hem wel bij eenmaal andermaal zetten. En die van mij is een stevige hoor! Geen k´nex wagentje. Haha!
Maar inderdaadje ziet soms een stuk hout met wieltjes eronder gespijkerd... en daar vragen ze dan €300 voor! Lips are sealed