[vd] shet "dood" laten liggen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
skoebie

Berichten: 40
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Limmen (NH)

[vd] shet "dood" laten liggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 18:39

Ik wil graag een shet "dood" laten liggen. Gaan liggen kan hij al, dat heeft hij al van iemand geleerd. Hij gaat rechtop liggen en staat dan meteen weer op. Ik wil hem dus leren om op zijn zij te liggen.
Ik heb geen ervaring met vrijheidsdressuur, maar deze shet vraagt er gewoon om. Hij heeft een hekel aan kinderen op zijn rug maar vind het wel leuk om achter me aan te rennen etc. Hij volgt me als een schaduw en let heel goed op wat ik doe. Kortom een hele slimme shet dus... Waar je veel leuke dingen mee kunt doen. Heeft iemand nog tips voor andere dingen die ik hem kan leren??
Ik ben een absolute beginner dus de tips graag een beetje goed omschrijven...
Laatst bijgewerkt door skoebie op 08-03-03 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Charaz

Berichten: 24292
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 18:58

even [VD] voor je titel zetten Haha!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 19:30

Omdat je zelf al aangeeft dat je geen rvaring met VD hebt, zou ik eerst met de basis beginnen. Of er een boek over te lezen (v. Nathalie Penquitt).
En als je dat gedaank hebt zou je alsnog verder kunnen gaan met je shetlander.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 03:17