[VD] Debo de geweldige???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charaz

Berichten: 24296
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 00:59

*ik voorspel dat hier een slotje op gaat komen*

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 10:09



Ik pleit ook voor een Slotje

(Ook al zou ik zelf ook nooit een shet vervoeren in een auto)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 10:30

Net als hier een kritische maar goed onderbouwde discussie gaat komen beginnen er al 2 mensen te roepen om een slotje? Heel flauw!
We zijn hier op Bokt allemaal op de een of andere manier met paarden bezig. Een paard is een levend wezen. Dat betekend dat je heel bewust bezig meto zijn met de dignen die je met je paard doet en dat je ook een antwoord moet kunnen geven op het hoe en waarom.
Ik heb zelf ook grote vraagtekens gezet bij de manier van werken van Debo en heb hoop daar via PB een antwoord op te krijgen. Als je een topic plaatst, kun je verwachten dat je daar verschillende reacties op krijgt. Misschien zelf ook kritische. Wanneer je vervolgens niet bereid bent daar op in te gaan, vragen mensen zich terecht af wat daar de reden van is en of je wel op een bewuste en verantwoorde manier met paarden om gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 10:47

ik heb je pb beantwoord...

thorreke

Berichten: 51
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 15:07

Sjuimpje"]
[quote="Debo schreef:
mensen mensen ............. dit toppic gaat over mij en rydar niet over chiipie.. das niet mijn pony en niet mijn verantwoordelijkheid...

Het zegt wel degelijk wat over jou als persoon.
Met zulk soort opvattingen vorm ik een mening over jou als persoon.
[/quote]
bij mij gaat het nu niet per se daar over, maar k dacht dat je dat wel zou weten. is idd niet jou pony en opzich als die pony een aangename reis had Pling

maar kga mij ni verder uitweiden

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 15:33

Hoe langer je hier zit, hoe meer je een beeld krijgt van de mensen die hier regel matig wat plaatsen. Het ene kan misschien een beetje vertekenend zijn, je typt dingen anders dan dat je het bedoeld, of het komt anders over, maar toch vormt iemand hier een beeld over. Niet zo zeer over 1 berichtje, maar over meerdere berichtjes bij elkaar.. Dat iemand zegt dat ze het niet verstandig vind om een shet achter in de auto te vervoeren kan ik best begrijpen. Het is tenslotte een vluchtdier, en geen hond dus er kan evt. wel wat mis gaan. Daarentegen is het niet aan iemand anders om te oordelen of ze het nou wel of niet moeten doen. Als iemand zijn of haar shet achterin de auto wil vervoeren dan moeten ze dat doen, je kan ze hooguit tips of iets dergelijks geven.

Over dat mensen een verkeerd beeld hebben over jou, Debo.. Ik denk dat je je er niet zo veel van aan moet trekken. Je bent wie je bent, je doet wat je doet.. en je voelt je daar lekker bij, toch? Dat mensen nou een beetje raar denken over jou omdat je bijvoorbeeld iets met je paard doet wat volgens hun niet moet kunnen, tja dat kan. Maar Bokt moet wel gezellig blijven, en er moet niet geruzied worden of met verwijten gesmeten worden. Hoewel ik wel vind dat ieder open moet staan voor ander mans mening. Als je het een stomme opmerking vind, reageer dan niet of reageer normaal zodat de sfeer op bokt een beetje gezellig blijft..

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 18:30

en tog vind ik het nog steeds gemeen wat je over luna heb gezegt!!

Charaz

Berichten: 24296
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 18:36

off-topic, wat heeft ze over Luna gezegd dan?

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 18:38

nou.......laat debo dat zelf maar zeggen.
ik vin het banketstaaf om dat hier te zeggen!!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 19:42

luna_cockie schreef:
nou.......laat debo dat zelf maar zeggen.
ik vin het banketstaaflig om dat hier te zeggen!!


dan moet je er in de eerste instantie ook niet over beginnen!

kunnen persoonlijke vetes niet via PB? Hier dient dit topic niet voor hoor Boos!
Zou niet weten wat Luna hiermee te maken moet hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 20:26

Ik heb niets over luna gezecht.... Ze heeft het gewoon verkeerd opgevat.. dacht dat je daar welal overheen zou zijn.,.,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 08:22

Ik wilbij deze iedreeen die denk dat ikmijn pony niet goed train of gewoon intresse heeft in hoe ik het wel doe uitnodigen om een kijkje te komen nemen....

thorreke

Berichten: 51
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 08:50



hmmm,.... waarom woon ik zo ver Huilen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 08:58

Volgensmij is het wel duidelijk wat Debo wilde zeggen, en aangezien het toch alleen maar offtopic kan gaan, een slotje... Rest visa pb