[VD] steigeren help???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bren

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 11:29

ik wilde het hem leren maar weet nu nog niks ik ben van mening dat als je weet waar je mee bezig bent dat het dan kan en ik denk dat ik heel goed weet waar ik mee bezig ben.als je dit (volgens mij)goed op commando leert hij het alleen doet als je het commando geeft want hij weet nu heus wel dat hij kan steigeren hij is niet dom zou hem trouwens ook niet verkopen en als ik hem verkoop gaat ie naar een heel ervaren iemand.ga nu niet denken van als ik hem dat zou leren wat vinden de volgende eigenaren ervan nee hij is nu van mij dus ik leer hem wat ik en hij leuk vinden zodra ik merk dat hij er geen reed aan vind leer ik het hem niet vind niet dat je je paard moet dwingen kunsjes te doen

nelvandeb

Berichten: 46
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 12:43

Echt niet doen joh!!
ik ken iemand die leerde haar paard steigeren en dat paard werdt hel erg maf..
hij steigerde zonder dat ze het vroeg en ze is al heel vaak hard gevallen. Koe

dundee007

Berichten: 113
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: sint-genesius-rode (belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 13:06

ik moet er wel nog even bijvertellen dat sommige pony's dit trukje gaan 'misbruiken'. zeker als ze nog door andere ruiters worden bereden.
denk dan toch 2 keer na vooraleer je eraan begint.

karleylover

Berichten: 484
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Leidschenveen (Den Haag)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 11:23

mijn fjord kan ook op comando stijgeren...maar ik weet eigenlijk ook niet precies hoe het is gekomen dat ik het voor elkaar heb gekregen...ik zou het ook nooit bij een ander paard na kunnen doen...

indd zijn er nog massa andere trucjes die je kan doen...want sommige paarden maken misbruik van het stijgeren...die van mij dan gelukkig niet...ze doet het nu onwijs lief!! en kijkt heel erg voor me uit Cool

xxx lisanne en karley