[VD] ontzettend grote ergernis van mij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:28

en ik snap nog steeds niet wat ik met dit toppic te maken heb... Ik ben dit toppic nietbegonnen dus vind ik het erg vervelend dat jullie mij moeten hebben.... Ga lekker iemand anders pakken joh.. laat mij met rust ik heb genoeg aan mijn hoofd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:30

Sjuimpje schreef:
ik noem jou omdat in dit topic onder andere staat dat jij je de kaas niet van het brood wil laten eten.


sorry hoor maar ik zie dit nergens letterlijk staan....

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:32

stef schreef:
Zowel Debo en ik zijn bezig met shows voor te bereiden. Wij willen ons (logisch denk ik) niet de kaas van het brood laten eten (zoals Debo gister via MSN tegen me zei Haha!)

Kijk, en voor mensen met zo'n instelling heb ik weinig respect.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:39

Sjuimpje"]
[quote="stef schreef:
Zowel Debo en ik zijn bezig met shows voor te bereiden. Wij willen ons (logisch denk ik) niet de kaas van het brood laten eten (zoals Debo gister via MSN tegen me zei Haha!)

Kijk, en voor mensen met zo'n instelling heb ik weinig respect.

[/quote]

uhum.... heb ik dit gezecht op dit forum?????????????? NEE en wat ik tegen stef op msn zeg gaat jullie eigenlijk geen bal aan.... dus wat maak je je druk... Verward

Ik heb ind veel te leren maar kan ook al erg veel.. en als iemand mij een pbtje stuurd met de vraag om hulp ben ik echt de kwaadste niet om hun te helpen vraag maar aan menig bokt gebruiker.. Ik vind het alleen onnodig om dit met grote koeienleters over heel internet te versprijden...

En ja ik ben bezig met show's en ik vind het leuk om "bijzonder" te zijn (waar ik in het algemeen niet al te veel moeite mee heb Haha! Knipoog ) is dat een misdaad???

Finnea

Berichten: 10072
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:41

Debo"]
[quote="Sjuimpje"][quote="stef schreef:
Zowel Debo en ik zijn bezig met shows voor te bereiden. Wij willen ons (logisch denk ik) niet de kaas van het brood laten eten (zoals Debo gister via MSN tegen me zei Haha!)

Kijk, en voor mensen met zo'n instelling heb ik weinig respect.

[/quote]

uhum.... heb ik dit gezecht op dit forum?????????????? NEE en wat ik tegen stef op msn zeg gaat jullie eigenlijk geen bal aan.... dus wat maak je je druk... Verward
[/quote]

Als dat ons geen bal aan zou gaan, waarom heeft stef het dan hier neer gezet? Gaaaap

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:41

Zullen we "Rijtechnische Problemen" dan maar opheffen als iedereen z'n kennis lekker voor zichzelf wil houden? "Vraag maar raak" kan ook wel weg dan trouwens. Zou een gezellig boel worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:43

Yoline"]
[quote="Debo"][quote="Sjuimpje"]
[quote="stef schreef:
Zowel Debo en ik zijn bezig met shows voor te bereiden. Wij willen ons (logisch denk ik) niet de kaas van het brood laten eten (zoals Debo gister via MSN tegen me zei Haha!)

Kijk, en voor mensen met zo'n instelling heb ik weinig respect.

[/quote]

uhum.... heb ik dit gezecht op dit forum?????????????? NEE en wat ik tegen stef op msn zeg gaat jullie eigenlijk geen bal aan.... dus wat maak je je druk... Verward
[/quote]

Als dat ons geen bal aan zou gaan, waarom heeft stef het dan hier neer gezet? Gaaaap
[/quote]

tja dat moet je stef vragen...ik ben niet verandwoordelijk voor de dingen die ze zecht...

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:44

Hallo?
Jullie willen geen tips geven, maar zeiken wel als iemand iets fout doet Verward
De 'ervaren' vrijheidsdressuur mensen zijn toch ook ooit begonnen? Zou lekker zijn als iemand anders er nu niet meer mee zou mogen beginnen, omdat jullie al zo ervaren zijn Verward

Tuurlijk zijn er mensen die het fout doen, maar van fouten kan je leren toch? En als jullie ze dan op een normale manier op die fouten wijzen is daar niks mis mee...
Enneh, dat over de kaas van je brood laten eten vind ik nogal egoistisch...

Er is ooit ook iemand begonnen met paardrijden, zou lekker zijn geweest als die aan niemand had verteld hoe ie dat nou deed... Knipoog

En debo, ik neem aan dat je forum gewoon door een fout van internet is gecrasht, tenminste.. it wasn't me Lachen
Laatst bijgewerkt door Liesje4ever op 27-02-03 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:45

Weet je laat maar........ ik heb ook nog een beetje eigenwaarde... Zech maar over me wat je denkt.. maar ik weet zelf wel beter...

Ajuus,,,

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:46

Margreet schreef:
Zullen we "Rijtechnische Problemen" dan maar opheffen als iedereen z'n kennis lekker voor zichzelf wil houden? "Vraag maar raak" kan ook wel weg dan trouwens. Zou een gezellig boel worden...


Ja precies, dat bedoel ik dus, slaat toch nergens op om 'lekker niet te zeggen hoe je het doet' Verward
Hoe oud zijn we nou helemaal mensen Verward

Finnea

Berichten: 10072
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:46

Liesje4ever schreef:
Er is ooit ook iemand begonnen met paardrijden, zou lekker zijn geweest als die aan niemand had verteld hoe ie dat nou deed... Knipoog

En debo, ik neem aan dat je forum gewoon door een fout van internet is gecrasht, tenminste.. it wasn't me Lachen



deedee19

Berichten: 7935
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:46

Lijkt mij heel erg logisch Debo! Is inderdaad niet erg gezellig als er nog 100 andere dezelfde show geven als jij. Maar deze discussie gaat volgens mij de verkeerde kant op....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:47

Debo schreef:
Ik heb ind veel te leren maar kan ook al erg veel.. en als iemand mij een pbtje stuurd met de vraag om hulp ben ik echt de kwaadste niet om hun te helpen vraag maar aan menig bokt gebruiker.. Ik vind het alleen onnodig om dit met grote koeienleters over heel internet te versprijden...



nog even een quote van mijzelf aangezien de mensen hier duidelijk overheen lezen...

eveline_B

Berichten: 2833
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:27

Dit topic gaat imo de verkeerde kant op. Stef heeft haar mening duidelijk gemaakt en iedereen heeft zijn zegje gedaan. Ik heb bewondering voor de vooruitgang die Debo en Stef boeken , maar ik vind het jammer dat ze zelf niet wat opener zijn over hoe ze dit bereikt hebben. Natuurlik mogen ze dit zelf weten. Maareh...Debo, ik weet je nu wel te vinden via pb als ik een vraag heb Haha!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 18:39

deedee19 schreef:
Is inderdaad niet erg gezellig als er nog 100 andere dezelfde show geven als jij.


Dat moeten die mensen toch zelf weten of ze een show willen geven? Verward
Ik ga namelijk ook een show geven samen met een vriendin, het maakt me niks uit of iemand anders dan ook doet. Als ik het maar leuk vind toch?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 19:40

In een hele hoop punten hebben heel erg veel mensen gelijk. Ik zie trouwens ook niet waarom hier niet gewoon over gepraat zou worden.
Maar om eens een voorbeeld te noemen. Als iederen (even bij wijze van spreke) GP rijdt, is het dan nog leuk om naar een demo van bijv Anky te kijken?

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 20:13

Als zij iets speciaals heeft toe te voegen wel. B.v. een superswingend paard met veel uitstraling !

Maak iets speciaals van je show en je wordt heus wel gevraagd. Maar voorlopig zal het de kaas op je boterham nog wel niet opleveren, kijk maar naar Marianne die zich ook nog het leplazurus moet werken !

Dus maak je niet zo druk en stop je energie ergens anders in (een goede show maken b.v. ) Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 20:33

Het is onmogelijk dat iedereen het niveau van bijv. Anky zou kunnen benaderen.

A. Omdat zijzelf bijzonder getalenteerd is en
B. Omdat zij bijzonder getalenteerde paarden heeft

Stel dat jij niet het talent hebt om ooit met je paard een spectaculaire show neer te zetten. Of het is voor je paard lichamelijk een onmogelijke opgave, dan zou je je bijvoorbeeld als trainer kunnen onderscheiden van de rest.
En dan heb je ook nog een overige groep, de grootste groep trouwens.
Mensen die een leuk creabea showtje in elkaar zetten waarmee ze op de plaatselijke manege scoren maar nooit de provincie uit zullen komen. En ik denk dat vrijwel iedereen die hier via dit medium tips verzameld bij de laatste groep hoort.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 20:58

Ik geef een show voor me ponyclub Haha! Gewoon met een onderlinge wedstrijd dan worden er veel dingen georganiseerd en dan doe ik dus een show. Gewoon laten zien wat je nog meer met je paard kan doen.
Ik zal het dan ook helemala niet erg vinden als andere leden het jaar erna ook een show geven. Dat zou ik juist leuk vinden, dan voel je je toch een beetje hun voorbeeld Lachen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 21:45

Evy schreef:
Ik geef een show voor me ponyclub Haha! Gewoon met een onderlinge wedstrijd dan worden er veel dingen georganiseerd en dan doe ik dus een show. Gewoon laten zien wat je nog meer met je paard kan doen.
Ik zal het dan ook helemala niet erg vinden als andere leden het jaar erna ook een show geven. Dat zou ik juist leuk vinden, dan voel je je toch een beetje hun voorbeeld Lachen


Je moet ergens beginnen, zo zal Marriane denk ik ook begonnen zijn (marianne??? Haha!)
Ik heb 25 mei mijn 1e "show" Dit is een try out, Jamaica is nog harstikke jong en kan nog lang niet wat ik zou willen dat ze kon, maar veel dingen kan ik vanwege haar leeftijd gewoon niet van haar verwachten. Dan wil ik in september hier op de "streekdagen" een show geven, en in die maand is er als het goed is ook een onderlinge wedstrijd waar ik ook heen wil.
Mijn droom? Paard en koets, maar of ik die droom ooit zal kunnen realiseren zal de toekomst uit moeten wijzen.
Zolang je maar iets hebt om over te dromen Haha!

Saar

Berichten: 1225
Geregistreerd: 15-11-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 21:50

stef schreef:
Mijn droom? Paard en koets, maar of ik die droom ooit zal kunnen realiseren zal de toekomst uit moeten wijzen.
Zolang je maar iets hebt om over te dromen Haha!

Nou, dat moet te realiseren zijn. Gewoon contact opnemen met de organisatie Haha!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 21:51

En dat willen andere mensen ook graag Stef ! Dat dromen bedoel ik dus !

En laat ze lekker, de mensen met onvoldoende geduld voor de vrijheidsdressuur vallen snel genoeg af en degene met voldoende geduld en talent kom je misschien nog wel eens tegen op een show.

En Paard en Koets is ook niet alles hoor (qua organisatie en vermoeidheid Knipoog )

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 21:53

Goed gezegt Evy!
Waarom zou je het voor jezelf willen houden?
Het is toch juist leuk om mensen te helpen?
En wat maakt het uit als andere ook shows houden?
Dan word vrijheidsdressuur alleen maar populairder!
Maar al zouden degene waarvan jij vrijheidsdressuur van heb geleert het ook voor zich zelf hebben gehouden dan zou je het ook niet leuk vinden!
us versprijden die info! Haha!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 21:54

Stef, wat ik ook gezegd heb. Na het topic gezien te hebben op ITP begrijp ik helemaal wat je bedoelt.

Ik krijg ineens dezelfde grote ergernis als bij het zien van een Penny-miep die met haar paardje rijdt alsof ze met haar nieuwe Bonfire bezig is.

En dan heb ik het niet over "Anky" haar methode.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 21:54

Stef, wat ik ook gezegd heb. Na het topic gezien te hebben op ITP begrijp ik helemaal wat je bedoelt.

Ik krijg ineens dezelfde grote ergernis als bij het zien van een Penny-miep die met haar paardje rijdt alsof ze met haar nieuwe Bonfire bezig is.

En dan heb ik het niet over "Anky" haar methode.