@Biancocoo als het niet voor een schappelijke prijs is blijft trailer gewoon staan hoor (letterlijk en figuurlijk). Wat lief van je dat je een werk hebt gemaakt voor de eigenaren van Cash. @Frensie wat grappig toch dat gedrag van Beer, echt zo'n baby Wiske valt gewoon in een klap 'om' soms dus in de vreemdste posities, dit is zo'n vreemde positie foto van haar toen ze nog een klein Wisje was
Ik zal binnenkort weer eens nieuwe foto's maken...ze is nu groter dan Mies
tine10
Geplaatst: 21-09-12 07:38
Goedemorgen
Maisie: schrikken maar goed afgelopen PSM: hard eraf gevallen. AU Bianca: mooi kado gemaakt Frensie: niet-sporende honden. Hier ook herkenbaar.
Nou, eens zien hoe deze dag gaat verlopen. Moet zo eerst naar huisarts, en discussie zien te winnen over hoe vaak ik B12 injectie moet hebben (volgens mij iedere 3 weken, volgens hem iedere 2 maanden). Daarna zien we wel wat mogelijk is.
Tine succes bij de huisarts! Aks snel naar stage jij
Hier hele rustige nachtdienst gehad (= geen telefoontjes ). Moest om 6 uur opstaan om de postbussen te vullen maar was al om 5 uur wakker Was vandaag niet veel post dus we hadden het er snel in zitten. Nu nog even dienst overdragen en dan naar stal!
VHU leuke Wis foto! Beer ligt ook heel vaak zo en Bubbles nog steeds!
PSM auw, hoe is het nu? Bont en blauw?
VanHuisUit
Geplaatst: 21-09-12 08:41
Iedereen veel plezier en sterkte vandaag! PSM had je bericht gisteren niet meer gezien... ben je op je / tegen je hoofd aan gevallen? Onhandige vallen zijn de beroerste die er zijn....
Frensie al lekker naar stal gekke honden he. Moet hier eerst een formulier maken voor iets van school en daarna 'mag' ik. Vandaag in andere auto, eens kijken of dat helpt. De Alfa schakelt/koppelt nogal zwaar en wie weet ligt het daar ook aan....ik hoop het. Dus ga nu op pad met een ieniemienie Peugeot 107 van de Greenwheels
Biancacoo
Geplaatst: 21-09-12 08:55
oei...psm...beurs...beterschap ! Vhu, ik heb met de auto van mijn man..toyota avensis, wel last van mijn rug na het autorijden, met mijn suzuki swift helemaal niet, dat scheelt echt heeeeel veel...misschien helpt het je idd wel..ik duim voor je ! en gave wis foto ! Frensie. super gegaan dus met je dubbele baan. Tine, succes bij de huisarts !
mbt airbrushen, ik ben voor mezelf met een werk op een stalen ronde plaat iets aan het maken, na een eerste opzet ziet het er zo uit, hond nog lang niet af..en de rest ook niet, maar geeft een idee.. van de klok...wel een foto op de telefoon...maar die moet ik nog op de pc plaatsen, maar is ook zwart met wit geairbrushed..maar anders als deze plaat, ook wel met bergen..
Wauw wat gaaf dat airbrushen... Mijn vader deed dat ook toen hij nog leefde... Heeft mijn moeder nog wat schilderijen van in de kamer hangen....
Pfoeh ik voel me beroerd... Vanavonxd met flink wat paracetamol maar lekker menles rijden! Kan zelfs niet meer diep ademhalen en lachen of inknikken in mijn heupe /ribben... Mijn ribben zijn vast ook licht gekneusd ofzo...
Biancacoo
Geplaatst: 21-09-12 11:13
auwie psm....doe rustig aan he ?! wat gaaf PSM dat je vader dat ook deed.wat maakte hij zoal ? en met sjablonen zou iemand heel ver komen hoor...zelfs met airbrushen deze is dan freehand gemaakt, dus zonder sjablonen, maar...je kunt ook heel veel "vals spelen"door met stencils en sjablonen te werken, dan spuit je al snel een leuk patroon...maar...daar moet je dan wel van houden, bij de airbrush van paarden gaat dat niet werken, want die zijn allemaal anders..bij janouk bv is geen sjabloon aan te pas gekomen....en bij brutus ook niet, die zijn wel heeeel gaaf gelukt...
ik ben erg benieuwd PSM....het is echt leuk om te doen, je kan helemaal je eigen stijl erin maken, wel gaaf hoor dat je vader dat ook deed... ik hoop dat je je menles ondanks de pijn nog een beetje goed vol kunt houden.
We rijden op een hele goede bodem... Die behoorlijk recht is... Dus hopelijk hobbelen we niet teveel...
Ollie1
Geplaatst: 21-09-12 11:44
Goede 's morgens...nou ja goed Vandaag is het al weer een jaar geleden dat mijn lieve schoonmams is overleden ... waar blijft de tijd.....en wat is het nog steeds een groot gemis
@PSM, voor jou 2x 1x voor je val en 1x voor de tandarts..... @Biancacoo, wat ben jij toch een creatief brein met je airbrush talent . Ik vind jouw werken écht geweldig en ik ben er van overtuigd dat niet iedereen dat kan en dat jij wel uniek bent @Tine, veel succes met 'je strijd' @VHU, wij hebben ook regelmatig zulke 'adverteren doet verkopen' taferelen @ frensie, jij bent ook een bezige bij met 2 banen en weinig slaapuurtjes @Aks, was je nog op tijd bij je stage ?
Akshay
Geplaatst: 21-09-12 12:36
Airbrush is cool!! Zie wel eens een geairbrushte auto, en dan denk ik
@ollie; uiteraard op tijd ik moet namelijk ''tussen 8 en 9'' beginnen En was er 4 minuten over 8
Heb doordat ik dat zo doe deze week al 8 uren in de + staan!! Dus dat is helemaal mooi. Wil namelijk graag 1 dag in de week vrij voor huishouden en stal Zeker straks als het zo vroeg donker is enzo.. Aangezien ik op zaterdag ook nog heel de dag werk. Dan word ik sagrijnig
Heb het ook echt helemaal naar m'n zin Zit lekker aan m'n stageplan te knutselen. Iedereen is nu weg, naar een broodjeszaak.. Da's wel jammer, want dan kan ik niet mee..
Snel een teken van leven van mij Ik lees tussendoor snel bij op de telefoon. Mijn pc valt steeds uit (handig als je net een stuk tekst hebt getypt). Hopelijk is dat begin volgende week opgelost en kan ik weer op iedereen reageren.
happytime
Geplaatst: 21-09-12 15:24
biancacoo: niets meer aan doen, wauwie...echt gaaf gedaan. zag weer leuke hondefoto's voorbij komen. ollie: een jaar geleden alweer, heel veel sterkte voor jullie hier een rustig dagje,ben gisteren dagje familiereunie geweest op apenheul erg leuk daar. vandaag maar de zomerwei helemaal open gedaan,kunnen ze alles kaal eten en kan die straks ook dicht voor een winter..... moet nog niet aan de winter denken...maar als ik de ponys hun haren zie.....is de zomer echt voorbij
VanHuisUit
Geplaatst: 21-09-12 15:47
Ollie blijft moeilijk die dagen rond overlijden van iemand die je dierbaar is... Grapje HT of was de reunie echt daar ? PSM doe maar voorzichtig ... Prachtig Biancocoo...ik ben type Tine ML komt langs op de feun
Vandaag trieste pa en ma aan de telefoon... hun kat Bertus is op 18-jarige leeftijd doodgereden...wel bizar ongeveer op dezelfde plek waar mijn moeder hem dus 18 jaar geleden als zwerfkatje vond...Bertus was wel wat ouder en stijver/stram maar ving in de zomer bijna elke dag nog een muis. Sneu he.
Vandaag gelukkig heel fijn gemend met Bente. Mij zelf aan het prachtige beeld van Ollie gespiegeld...als we ooit zo kunnen rijden of maar een fractie van (iets realistischer hahaha). Lukte me haar heel mooi rond, in fijne aanleuning / stelling en over haar rug te krijgen . Als ze omdat ze het dan lastig vindt aangaloppeerd weinig van aangetrokken zelfs halve baan door-gegaloppeerd keurig afgebogen en netjes hahaha. Toch wel weer erg fijn dat je met een paard kunt mennen en rijden
Blondie even gewandeld en gepoetst, had niet zoveel tijd. Denk dat het wel uitmaakt met andere stoel/andere koppeling e.d. Kwam in ieder geval voor het eerst sinds weken niet gebroken uit mijn auto maar eens kijken hoe het zich gaat ontwikkelen.. nu alvast even eten en dan met zoonlief naar de hockey & met honden wandelen.
Ollie...blijft zwaar...sterkte zo sneu voor je ouders vhu....sterkte voor hen.. en wat goed dat het autorijden je beter af ging...zou het dan toch daar mee te maken hebben ? En Bente goed aan het lopen...superteam jullie samen ! hoi ML HT..jeeeey joepie..winter doe ik dan...mushen maar.....maar ik kan nog niet beginnen, want eagle heeft nog een naar wondje van de gevechten precies bij zijn schouder waar het tuig ligt.. heb wel 2 mooie tuigen voor ze..blauw...
VanHuisUit
Geplaatst: 21-09-12 19:51
Stoer joh blauw tuig En met pupsel straks erbij die groeit gewoon als jongste vd roedel op, dat gaat vast goedkomen hoor!
Vanmiddag (tijdens hockeyles van zoonlief) heerlijke lange wandeling gemaakt met Wis. Hier met haar onafscheidelijke stok. Zo grappig kwam een meneer tegen met een Mechelse herder, en die liep ook zo met stok te sjouwen. Ze was net zo groot als die Mechelaar (was ook teefje gewoon normaal formaat). 't Is toch echt meer een herdertje geworden dan een border collie
Ik vond het zo sneu voor mijn vader. Hij was echt gek met die kat. Dier lag altijd bij hem op schoot pa is inmiddels 78 dus hij heeft echt het gevoel dat is mijn laatste kat. Als het wat is weggezakt de eerste pijn krijgt hij van ons natuurlijk gewoon weer een kitten he, da's wel duidelijk. Mocht hun wat overkomen komt die kat wel bij ons of bij iemand van de familie.