Losgooien in rijbak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Losgooien in rijbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-02 14:35

Vandaag was de longeerbak bezet,dus toen dacht ik,laat ik het eens in de grote bak proberen!

Nou van longeren kwam niks(ja ik weet dat jullie longeren zonder touw geen longeren noemen! Tong uitsteken ) want Michelle bleef heel de tijd op de hoefslag!
Opzich wel netjes,maar ik las hier weleens dat paarden mooi netjes een rondje om je heen liepen,maar dat deed ze dus helaas niet.

Ze bleef netjes op de hoefslag en ze had het helemaal naar d'r zin!
Ze heeft lekker gerent en ze liet ook eens d'r goeie kant zien,want lopen kon ze zeg!!!Wat een knieactie Kwijl staart de lucht in en oortjes naar voren.
Ze ging zelfs op d'r slechte hand in de goeie galop,terwijl ik dat nog nooit voor elkaar heb kunnen krijgen!

Dit was een totaal andere Michelle dan ik gewend ben in de longeerbak! haha ze krijgt nog eens een conditie met dat gelongeer!

Maar nu mijn vraag: Hoe komt het zo dat sommige paarden netjes om je heen lopen en Michelle dus weer niet? Niet dat ik het erg vind hoor,want zo ging het ook prima,maar ik ben toch wel nieuwsgierig Lachen


denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-02 13:30

Tsjah ik geloof wel dat het wat met vertrouwen te maken heeft,maar ik geloof niet dat paarden he Alleen doen als ze verrouwen in je hebben,ik bedoel ,ik weet zeker dat michelle vertrouwen in mij heeft,maar toch doet ze het niet.

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-02 14:26

Misschien als ik de eerste paar keer ga longeren met een longeertouw?
Het maakt ook verder niet veel uit hoor,onze bak is maar 15x30 ( ? ) zo ongeveer,veel hoef ik niet te lopen ofzo,maar ik vroeg het me gewoon af.

In de longeerbak doet ze het wel netjes,maar goed dat is logisch Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nynkster en 30 bezoekers