Compliment

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 18:57

Hallo,
Ik had zaterdag de buiging aangeleert en het ging zo makkelijk dus wilde ik vandaag de compliment aan leren. Nou dus ik doe hem ik de buiging en til z'n ene voetje op en leg hem neer. En hoepla hij zat in het compliment!! Ik wist niet dat dat zo makkelijk voor hem was. Nu ken hij weer iets erbij!!
Hij ken al:
* Buigen
* Stijgeren
* Compliment

En nu wil ik hem ook nog leren liggen en als dat helemaal goed gaat ook nog zitten, maar dat duurt nog wel even denk ik! Ik ben echt trots op hem!!

Timon Lovers
Ik ga nu nog ff iemand zoeken die foto's wil maken En dan zet ik ze natuurlijk op bokt Haha!
Gr. Marieke

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 19:19

Soms gaat het ineens zo goed dat ze ineens een paar dingen tegelijk oppakken! Daar moet je het van hebben, vind ik altijd Lachen
Pinky heeft ook zo van die buien, en daar maak ik handig gebruik van Lachen

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 19:22

Ja, het gaat echt geweldig!! Vrijheidsdressuur is zo leuk om te doen!!

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 21:14

ben benieuwd naar de foto's mijn shet kan ook al wat dingetjes, zijn nog niet zo lang bezig, maar stijgeren vindt ie geloof wel erg heftig, hmm ik wat minder haha

Saskia

Berichten: 1639
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Somewhere nice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 21:36

.... wat is het compliment...???

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 22:54

compliment is het "knielen" op 1 knie, wat je dus niet door middel van buigen aanleert (ivm hoofdhouding) maar vooruit

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 10:57

misschien dat ik het helemaal verkeerd begrepen heb, maar kun je zoiets in een dagje aanleren??? het lijkt mij niet je zei dat:Nou dus ik doe hem ik de buiging en til z'n ene voetje op en leg hem neer. En hoepla hij zat in het compliment!!
hij moet dit kunnen op çomando'zeg maar je moet hem er niet ion hoeven te 'duwen als het ware. kijk het begin is er maar je zal nog wel even door moeten oefenen totdat hij het ook op comando kent! nou alvst succes en als ik hetverkeerd begrepen heb sorry!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 11:23

mijntjuh, je hebt het IMO goed begrepen

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-02 17:11

mijntjuh schreef:
Nou dus ik doe hem ik de buiging en til z'n ene voetje op en leg hem neer. En hoepla hij zat in het compliment!!
hij moet dit kunnen op çomando'zeg maar je moet hem er niet ion hoeven te 'duwen als het ware. kijk het begin is er maar je zal nog wel even door moeten oefenen totdat hij het ook op comando kent! nou alvst succes en als ik hetverkeerd begrepen heb sorry!


Okey!