hoe maak je een touw halster?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

hoe maak je een touw halster?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-02 14:45

Ik wil er graag een maken voor sym mijn veulie, maar ik kom er niet uit. Heb op recreatieruiter.nl wel een gezien, maar dat lukt me echt niet. heeft iemand een betere beschrijving?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-02 12:43

ik wil van de winter met haar buiten gaan wandelen en mocht ze dan schrikken ergens van kan ik kaar makkelijker houden.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-02 14:43

hihi opvoeding is perfect. ze luister top hoor. ze staat stil als ik stil sta en word eigelijk nooit sterk, maar wil het risico niet dat ze straks wel eens sterk word omdat ze ergens heel erg van schrikt en losloopt op de weg.

het is me overigens gelukt. ik kan ze maken door de nieuwe uitleg. dank je wel

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-02 15:40

ik vertrouw haar wel, maar het blijft een baby. ze is super braaf, maar een heet hoofd. ik train ook vanalles, maar je kunt niet op alles voorbereid zijn.
het is echt als of ik straks buiten ga lopen met het idee van o jee straks gaat ze raar doen. ik wil alleen voice ideeen voorkomen.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-02 15:40

ik vertrouw haar wel, maar het blijft een baby. ze is super braaf, maar een heet hoofd. ik train ook vanalles, maar je kunt niet op alles voorbereid zijn.
het is echt als of ik straks buiten ga lopen met het idee van o jee straks gaat ze raar doen. ik wil alleen voice ideeen voorkomen.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-02 14:16

o stoer wil ik de jouwe ook zien.
Ik zie een touw halster niet als een hulp middel stef. Ik gebruik ze bij al mijn paarden. Ze zitten beter voor ze dan een gewoon halster alleen moet je ze er niet mee vast zetten, want dat is erg link.
Ik ruk toch al weinig aan syms hoofd. Alleen als ik echt niet meer door kom en dan is dat nooit hard.
Parouscha heeft niet gezegt dat jij wilt rijden ze zei dat het niet het zelfde betekende. Ik snap je bedoeling echt hoor, maar voor mij is het geen hulp middel, maar gewoon een dagelijks gebruiks voorwerp waar ik nooit iets verkeerds mee zou willen doen. Ik weet hoe jhet werkt. Ik gebruik voor sym ook niet het touw waar die van exel van gemaakt is..
Ik hoop dat we in dit topic geen ruzie hoeven maken, want het was maar een vraag,
Verder geen boze gevoelens hoor. Ik snap het allemaal echt waar.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-02 15:10

nee een knal met een touw is vast veel beter.
ik sla mijn dieren niet. alleen als ze me plat willen walzen.
een touwhalster is geen hulpmiddel. het zit veel fijner voor de dieren en is alleen maar gemeen als jij het gemeen maakt.
ik zal hem nooit gemeen maken, want ik hou niet van dat geruk aan paarden hoofden.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-02 15:26

hey da's top sonja. hihi fijn dat je mijn zo vertrouwt.
je unt het ze niet kwaalijk nemen, want ze kennen me niet, maar een beetje minder negatief mag wel.
ik vind het ook zo jammer dat een gewone vraag meteen een discussie moet worden.
tuurlijk niet erg om wat te zeggen, maar iedereen denk meteen dat ze het weten en reageren meteen zo fel.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-02 15:38

juist dat bedoel ik dus.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-02 12:05

thanx pinky.
als ik beter ben ga ik touw kopen en volgens mij ga ik dan voor elk paard opstal een halster knopen, want het is echt leuk en dan heb ik die stomme lus vast helemaal door hihi

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-02 16:50

nou wat zijn jullie weer schattig. zou me zelf bijna speciaal gaan voelen zo lief word er over mij gesproken.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-02 17:13

ja maar ik hou niet zo van dat soort halster. persoonlijk hoor, maar toch bedankt. ik ga lekker mijn veulie halster maken.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers