Is dit gevaarlijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 16:23

je daagt hem eerst zelf uit, en dan krijgt ie voor wat jij vraagt (spelen) een knal voor zijn harses???
Lekker logisch


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 22:18

Kais"]
[quote="stef schreef:
je daagt hem eerst zelf uit, en dan krijgt ie voor wat jij vraagt (spelen) een knal voor zijn harses???
Lekker logisch


Nee, hij kwam achter mij aanrennen (ik had 'n appel in m'n zak Tong uitsteken ) en toen was het wel leuk. Maar als hij 'n begin maakt met steigeren lijkt 't me toch gevaarlijk.
[/quote]

Hij komt achter jou aanrennen, jij rent weg, owhja!!! denkt je pony!! Joepie, spelen!!!
Het is je eigen fout, en daar hoef je je paard niet voor te straffen


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 12:05

Donja schreef:
Ik heb dit ooit een fjordenveulen geleerd, was erg grappig, vooral toen ze klein was. Ik wist ook zeker dat ze stilstond zodra ik stopte en hoe harder je ging lopen, hoe harder zij ging. Op zich erg grappig, alleen de andere mensen die daar ook kwamen wisten niet dat ze keurig op tijd stilstond en die vonden het dus doodeng.... Toen heb ik het haar maar zo snel mogelijk wer afgeleerd.


Bezint eer ge begint. Had je een hoop werk kunnen schelen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 12:33

neem nou bijvoorbeeld 2 jongen hengsten die aan het spelen zijn. Dit gaat er over het algemeen best hard aan toe, maar er zal nooit bewust op het hoofd geslagen worden.
Vind je dat je paard tever gaat, geef hem dan een mep voor zijn borst o.i.d. DAT is paardentaal, een knal voor zijn kop niet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bora en 62 bezoekers