uitslag van de paardenfluisteraar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

uitslag van de paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-02 17:46

modena is dus afgelopen maandag bij de paardenfluisteraar geweest *LOL*

het was heel raar om te zien, eerst ging ze hem bekijken (10minuten ofzo)
daarna ging ze met een soort stokje langs zijn lichaam heen en dat stokje ging draaien Verward deed ze absoluut niet zelf!!! Verward het stokje draaide de verkeerde kant op dit betekent dat de energie stroom van het paard de verkeerde kant uitdraait.
als hij heviger ging draaien betekende het dat ze er pijn had
het bleek dat ze last had van haar benen.

de
*schimmel
*last van de benen
*dufigheid
*en stijvigheid Frusty
is gekomen 1 jaar en 7 maanden geleden zegt ze.; toen is er iets met haar gebeurt.
(we weten niet wat)
toen ging ze met een rubberen plaatje en een hamer op speciale punten op het paard laan toen ging ze weer met het stokje erlang en de energie strom was weer in orde. *LOL*

toen ging ze met accupentuu ofzoiets te werk (in plaats van naalden gebruikte ze een soort van hele kleine stroom schokjes)

anderhalfuur later.....

ze wersd super warm (door de energie die weer vrij kwam ze had ok tegen ons gezegd dat aan het einde van de behandeling dat ze hitte afgaf Verward *LOL* )
en ze barste van de energie.
we moeten har nu een paar middelen voeren zoals
zeel v. heel
vitaminen
blaas en nieren thee Verward Verward

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 17:55

Je zult zo'n gave hebben. Lijkt me echt geweldig.
Ik geloof wel in die zweverige dingen op de een of andere manier!!
Komt het nu weer goed met je paardje?

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 11:57

nou ik ben benieuwd hopen dat het werkt.

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 14:43

is wel heel apart.
ik ben wel benieuwd of het geholpen heeft en of ze inderdaad gelijk heeft

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 15:07

Cool, ik hoop voor jou en het paardje dat het weer goed komt

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:33

heej noor... mooi zeg dat het zo goed is gegaan... heeft ze de schimmel ook behandeld???

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:05

Nou Ik hoop dat ze er dan iets aan heeft en dat ze opknapt..
Ben wel nieuw gierig hoe deze beste man of vrouw hete?
Naam gegevens misscien hebben andere bokkers er iets aan?

Succes met de behandeling

mon-nikky

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 15:15

acupressuur en energie stromen op meridianen meten is niet iets specifieks voor paardenfluisteraars of zweefkezen maar in het oosten (China/Japan ed) een gerespecteerde en geaccepteerde wetenschap. Ikzelf doe 1 keer in de week Tai Chi bij een man die z'n opleiding in China heeft gehad en die vertelt dat daar ziekenhuizen zijn waar je eerst op deze manier behandeld wordt en er daarna alsnog naar de pillenpot gegrepen wordt. Uiteraard wordt hier wel per ziekte rekening mee gehouden. Ikzelf en mijn moeder zijn ook dmv acupressuur/acupunctuur aan wat zaken behandeld en ik heb er goede ervaringen mee. De behandelaar heeft geen gave nodig maar een gedegen kennis van dieren/mensen lichamen, organen en energiebanen. Ikzelf heb het gele boek acupressuur voor paarden en probeer me er een beetje in te verdiepen maar vind het erg moeilijk om al die punten met bijbehorende werking te leren kennen.
In ieder geval goed te horen dat bovenstaand paard er veel baat bij heeft gehad.

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 15:20

waar heb je dat laten doen? en wat kost zoiets?

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:11

dat heb ik ook laten doen met mijn vorige pony, en het hielp echt! ze werd veel ontspannender van sommige dingen enzo en sommige mensen dan maar zeggen dat het nergens op slaat enzo! het kan echt helpen en je kan het iig proberen vind ik hopleijk helpt het bij jou paardje ook!

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 18:14

ja ik ben zo blij dat zxe er weer goed uit ziet
ze glanst weer heeft weer enerie en is weer los. ik mag de naam niet geven wan t het is een vrouw die het alleen voor kennisen doet want het is niet haar werk maar haar hobby
sorry

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 12:44

wouw gaaf zeg. is echt fijn voor je. misschien kun je aan haar vragen of ze iemand weet die ook goed is dan.

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 13:34

Ik ben het met Natascha eens dat dit niets met een gave te maken heeft , maar alles met kennis.
Ik wil hier nog wel even aan toevoegen dat accupunctuur alleen door artsen uitgevoerd mag worden. Zij zijn de enige die de huid mogen doorboren om het zo maar eens te zeggen. Accupressuur mag door iedereen uitgevoerd worden. Pas dus heel erg op voor kwakzalvers. Waarbij ik niet wil zeggen dat dit er een was natuurlijk!!!!!!

Maar ik hoop dat je paard er erg veel profijt van heeft!

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-02 20:54

neemaar ze deed het ook nietmet naalden want dat mocht zij niet doen zei ze maar met een soort ding wat stroom geeft een wit ding met een stomp puntje en die piepte en als hijnheel snel piept is het klaar. mar nu merk ik wel dat het heeft geholpen ze kan nietmer stoppen met hinniken en als ze aan de stal vast staat al ik haar borstel schijt e de hele tijd en maar hinikken best wel irri ze is nu behoorlijk druk geworden