marathon-wagentje gaat niet door.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

marathon-wagentje gaat niet door.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 21:50

We hadden een prima marathon-wagentje op het oog, bij een bekende dealer in het noorden des lands. Het karretje was begin deze zomer nog niet binnen,maar er was al wel een prijs genoemd. Enkele weken geleden werden we gebeld, en zijn we gaan kijken. Prima wagentje!!!!, wel stevig gebruikt,maar voldeed aan onze eisen. De handelaar had echter bedacht dat hij het bewuste karretje opeens aan de hoogste bieder ging verkopen omdat er blijkbaar meer kandidaten waren. Misselijk
Wij deden dus ook een bod (hoger dan de eerst reeds genoemde prijs) en wachtten af. Enkele dagen later werden we gebeld met de mededeling dat een ander een hoger bod (500 euro MEER) had gedaan. Dat was ons dus echt te veel, dus einde verhaal.
Maar zoutloos vindt ik het wel........... Lips are sealed
en ik baal.Nog steeds geen karretje..............

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 22:23

he, wat jammer zeg!! Gauw op zoek naar een andere dus!

LINDA

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 22:57

Misschien kan je eens in Gelderland gaan kijken in het plaatsje Voorst, daar verkopen ze ook marathon wagens(nieuw) maar voor veel minder dan bij overige wagenhandelaars.
In mijn profiel staat een wagen die we daar hebben gekocht.....
En anders misschien eens de moeite waard om te kijekn bij Gerrit Jan van Boven in Diepenheim daar staan een heleboel 2ehands wagentjes.

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 14:33

Ik weet niet wat voor wagen je zoekt, maar ik heb ook nog een goede wagen te koop voor een d-pony of klein paard.....

warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-02 17:07

Mika,ik stuur je een pb!!