paraplu proof en andere..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

paraplu proof en andere..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-02 19:00

k heb vandaag bezig geweest met expensive, ik haalde de paraplu te voorschijn,heel voorzichtig en oeeeii hij schrok me toch en hij zat me toch te snurken,maf ding vond ie het maar Clown
echt onwijs bang was hij daarvoor,laterna kon ik al met de paraplu over hem heen gaan, maar oo oo als ik em boven mijn hoofd deed,was ie toch weer eng! }>
hij (expensive) schoot me 3 keer uit de handen en galopeerde weg Koe Extreme duivel

naja het is wel ff werken geweest maar hij is ene stuk meer paraplu proof maar nog geen 100 % want recht boven mijn hoofd is ie echt nog te eng,schuin omhoog gaat dan nog maar recht,oei..

ook even gewerkt aan de longeerlijn, je mag het noemen hoe je het wilt want ik weet er geen naam voor Haha!
'ho' kende hij natuurlijk al! dus bezig geweest met 'ho' (stilstaan dus) en 'blijf' dat hij stil moest staan en ik liep langzaam weg.eerst aan de longeerlijn, dat ging goed,daarna los, dat ging ook goed.
hij is 1 keer weggegalopeerd toen ik er weer aan kwam lopen toen klakte ik en hij rende weg Verward ik heb ook nog 'volg' geoefend, dat hij me moet volgen en dat ging ook prima Haha! ex liep achter mij aan en passion weer achter ex *LOL* maar goed.. dit alles heb ik dus in de wei geoefent,en toen ben ik gestopt en een uurtje later heb ik hem uit de wei gehaalt en heb ik op het pad geoefent,ging heel netjes hij bleef goed staan behalve als er een horzel bij zijn benen zat }>
mijn brave exxie Lovers

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 19:17

leuk hoor! wel raar dat ie zo bang was, toen ik Passion paraplu proof maakte keek hij alleen een beetje en toen ging hij verder grazen(met uitklappen).maja...

echt irritant vandaag die horzels, er zaten 2 bij passion ff die horzels een mep gegeven en weg waren ze Haha!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 19:31

Maartje vind een paraplu ook DOODENG! Haha!
Ik wil binnenkort weer beetje in de round penn aan het werk met haar, ik heb haar al groot-oranje-zeil-proof Knipoog

Ineke2

Berichten: 33108
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 19:35

Haha dat is leuk, binnenkort ga ik Levi ook maar eens paraplu proof proberen te maken. Een tijdje terug tijdens een wandeling, kwam er een fietser aan met paraplu. Levi ging gewoon midden op het pad stilstaan (er kon niks meer door) pas toen ik aan de fietser vroeg of ze alsjeblieft haar paraplu dicht wilde doen, omdat Levi er bang van was, durfde hij weer verder te lopen Haha! Clown

Zijn jullie pony's ook handdoek proof Knipoog Levi wel Haha!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 19:39

Ineke2 schreef:

Zijn jullie pony's ook handdoek proof Knipoog Levi wel Haha!


Passion ook denk ik, want als hij nu regenjas-proof is lijkt me een handoek niet meer zo eng voor hem Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-02 19:42

handdooek, no problem,zeil no problem maar paraplu... ENG!! Clown

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 19:58

Bij ons op stal ligt zo'n megagroot oranjezeil, ik kon haar op een gegeven moment er helemaal mee inpakken. Dat is leuk Haha!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:18

hhi das wel een goede manier yentl om je ezel aan dingen te laten wennen die ze normaal niet zien.
Zo heb ik het een keer gehad in beaxem, concour, dat iemand naast mijn ring toen ik er in zat de plu open deed, gelukkig is renske zo cool, oren naar voren, snuiven maar wel gewoon doorlopen Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:13

Heerlijk he zo dingen kunnen oefenen om nog meer vertrouwen te krijgen!!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 10:37

Lois wil er altijd mee spelen, zolang hij het maar niet met werken associeert vindt hij het prachtig Haha!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 11:00

wodan denkt dat alles eetbaar is ook die paraplu *LOL* . hij vind het alleen maar interressant, maar zeker niet eng.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 14:02

ik kan Exel ook inpakken met zeil een paraplu zal d'r een zorg zijn. Ik ga dat over een tijdje met Symmie doen. Ze is net over haar water antgst heen en dreutelt er lekker doorheen. Ben nog bezich met een witte plastic zak dat gaat steeds beter. daarnas gaan we op naar de paraplu.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 21:16

Nou het zeil is overwonnen en als die paraplu op de grond ligt is het owkee, maar dat ding in de lucht!!! Nouwww dan moeten we HARD snurken om iedereen te waarschuwen Knipoog Mocht hem wel eens op zijn rug leggen... maar liever toch niet hoor... haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 21:20

hihi leuk... Ik heb daar nooit moeite mee gehad.. Rydar is zo makelijk.. Ik heb m al eens ingepakt met landbouwplastic , ogen geblindoekt.. paraplu zweep zwappen bezems over zijn hoofd enz.. die is echt nergens bang van.. (behalve zwarte schapen dan Haha! )

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 23:52

Toscar durft zelfs half obnder wapperend zeil te staan... *wel vertellen dat er onder kuilmais ligt Haha! maar geheel vrijwillig!*
Paraplu is eng...
verder eigenlijk niet veel..
soms een gek blaadje... Clown

Laatst ging ik met een paraplu de wei in, en het was balen dat ik geen camera had... HIJ LIEP ZO MOOI Kwijl
staart de lucht in... knien tot de kin optrekken... en paraderen maar... Kwijl Uiteindelijk vond hij alleen het uitklappen nog een beetje eng!

Maar volgende keer als ik foto's ga maken... gaat de plu mee! Schijnheilig

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 12:52

Ik kan Exel ook blindoeken en haar mij laten volgen zonder halster alleen op mijn stem.
Exel is bijna nergens bang voor.
Sym is nog jong dus die moet het alemaal nog leren. De witte plasticzak word al minder eng. IK doe het nu elke dag.

Dolores

Berichten: 97
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 15:04

Ahum...als het regent ga ik altijd met paraplu en al de wei in om mijn paard te voeren. Ik wordt dan ook bijna altijd door mijn 'tank' onder de paraplu vandaan geduwd, want dan wil ze met haar koppie droog staan. Niks geen paniekaanvallen dus.

Cowgirl

Berichten: 23741
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 20:39

Citaat:
wodan denkt dat alles eetbaar is ook die paraplu


Mm zo denk danno er ook over.
Wat nou eng? Het is eerder van "hey kan ik dat eten??"

Ik had me vergist in het paraproof mnaken van mijn paarden.
Ik dacht dat Felix niet bang zou zijn en Danno wel.
Ach het tegendeel beweest het maar weer.

Maar ff een tip: Maak je paard nooit proof als je hem vasthebt! Als hij die lijn uit je handen scheurt Lips are sealed Huilen
Ga in een afgesloten bak stan, maak je paard los, doe biks in je zak en steek je plu op. Als je paard komt kijken geef je hem een brokje.

uitkijken als de plu ingeklapt is want dan kom je niet meer van je paard af Haha!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 12:44

hihi ja dat kan pijnlijk zijn. bij andere dingen heb ik sym wel vast, maar bij de proef ga ik dan denk ook niet doen