Belachelijk toch?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Belachelijk toch?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 23:57

Tijdens een verjaardagspartijtje met een huifkar brak een riem van het tuig van de pony. Deze schrok en sloeg op hol. Hierdoor beleefden de 10 kinderen in de kar een wel zeer wilde rit.

In volle draf ging de pony over de hoofdrijbaan van de Provincialeweg richting Bunnik, een weg waar alleen auto`s mogen rijden. De meisjes die de pony menden, slaagden er niet in het paard tot stilstand te brengen. Eén meisje viel van de bok en de ander sprong eraf waardoor de kar nog stuurlozer werd. Een voorbijgangster, een 37-jarige vrouw uit Zeist, wist de pony te bedaren waardoor de wilde huifkartocht ten einde kwam. De 10 kinderen kwamen met de schrik vrij.


Sneu dat het gebeurt, maar als menner spring je toch niet van de bok??? Dan ben je toch *(%^$%??? Sorry hoor maar als menner behoor je te zorgen dat de andere (10) veilig thuis komen. Hun weten niets van mennen en de enige die er nog iets van weet springt er zomaar af..
Laf zeg. Zul je mij niet zien doen. Wat vinden jullie hiervan?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 00:40

Dat is idd erg zelfzuchtig en lafhartig... ze zeggen weleens dat in dit soort situaties de ware aard bij mensen voorkomt.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-02 00:51

Inderdaad. Ik kon het niet zo goed voorwoorden maar dat bedoel ik.
Je laat 10 kindjes toch niet zomaar aan hun lot over als jij de enige bent die kan mennen??

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 08:17

Ze mogen blij zijn dat de kinderen er enkel met de schrik af zijn gekomen! Levensgevaarlijk! Ten eerste hoort er al niet zomaar een riem van je tuig te breken als je (beroepsmatig ?) aan het rijden bent met 10 anderen in je wagen (tuig goed nakijken voor je weggaat!) en ten tweede hoor je idd als menner ALTIJD op de bok te blijven, te meer jij degene bent die het paard kent en omdat je de verantwoordelijkheid draagt over die 10 kinderen!

Waren het volwassen menners?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-02 12:21

Ik weet het niet.
Was een beetje aan het surfen en kwam op een page waar allerlei kleine nieuws berichtjes stonden. En deze viel me toch wel erg op..

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 13:22

Tssskk.. Het is zoals iets als een kapitein verlaat zijn schip niet.
Ik blijf zitten, tenzij ik eraf geslingerd word. Het komt niet eens bij me op om eraf te gaan en ik zat ook nog in mijn eentje op de wagen. Ik zou mijn paard nooit alleen met de wagen verder laten hollen.

sjefke
Berichten: 134
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 16:06

mocht mij het gebeuren dat mij de pony op holslaat voor de huifkar dan zorg ik er wel voor dat de kinderen er eerst af gaan! (dat ze in de berm springen dan...)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 08:21

Bij mij zou het net als bij jantina niet eens in me opkomen om eraf te springen! Idd wat zij al zegt, ik zou ook niet het paard zomaar verder laten hollen en niet weten wat er verder mee zou gebeuren... Vooral niet als het met mijn eigen paard zou zijn.

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 23:01

eraf vallen oke maar springen ik weet nix van mennen maar ik weet als ik ooit zou gaan mennen dat dit niet zo gebeuren

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 01:39

Wat stom zeg dan ben je echt niet goed bezig....
om er zelf als enige die het kan eraf te springen.
ik heb geen verstand van mennen maar als zou ik het wel hebben en ik zou met 10 kinderen dat gaan doen dan zou ik blijven zitten tot alles tot stilstand is gebracht.
dit is gewoon niet normaal....