menwedstrijd gaat niet door!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

menwedstrijd gaat niet door!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-02 17:38

Balen! Voor vananvond stond er een menwedstrijd gepland bij manege De Engbertshoeve in Gersloot, onder organisatie van Udo de Haan.
Er waren al 46 (of 47) deelnemers geregistreerd voor een samengestelde wedstrijd!!!!!!! Dressuur,vaardigheid en marathon!!!!!!!
Aangezien ik met mijn Fell,fries en shet nog niet zover ben, was ik als onderdeel van de hulptroepen paraat. Ik had er ZIN IN!!!!!
Maar helaas, het heeft hier de laatste dagen zoveel geregend dat het afgelast is. Ik hoorde het net!! Balen dus! Maar gelijk hebben ze; de laatste deelnemers zouden echt tot hun assen in de modder weggezakt zijn...........het kan echt niet.
Ik heb geen idee of het naar een andere datum verzet wordt. Dat zal niet meevallen aangezien er nu ook al weer veel keuringen en andere evenementen zijn.
Nou ja, dan maar een avond op de bank met een oog op de camera ..........

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 19:13

Was het een buitenwedstrijd dan?Ohja, sorry, ik lees over het woordje marathon en samengesteld heen! *dom*dom*dom*!!!
Ben nog niet helemaal wakker geloof ik.

Wel jammer hoor! Zeker als je er zo'n zin in had!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 21:10

Jammer joh!!

sjefke
Berichten: 134
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 08:42

Klote is dat! ik heb zondag een wedstrijd in Geesteren (gld) en die gaat ook niet door, te weinig deelname...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 13:05

KLote inderdaad. Heb je je er zo op verheugd.... :/ gaat het niet door!
Maar goed, veiligheid voor alles, dat vind ik wel heel belangrijk.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 19:25

Dat is inderdaad jammer als het niet doorgaat, dan heb je je erop verheugt en dan is dat zo een tegenvaller Huilen
Een vriendin van mij had dat een tijdje geleden.....dressuurwedstrijd...zondags, zaterdag tegen de avond alvast hele paardje klaargemaakt (wassen, vlechten) is ze een paar uur mee bezig geweest.....komt ze thuis word er afgebeld....naaaa dan baal je ook stevig, vooral zo op het laatse moment Boos!

Sjefke die wedstrijd in geesteren gaat niet door.....jammer, kom je toch gezellig naar Vaassen toe....daar is een grote nationale menwedsrijd...klasse 1 2 3 Lachen