[AR] Wat heb jij aan op een dressuur/vaardigheidswedstrijd?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

L_Rivaldo

Wat heb jij aan op een dressuur/vaardigheidswedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-10 12:22

Omdat ik echt niet weet wat ik zou moeten aanschaffen qua setje leek het mij erg leuk om een verzameling te maken van de wedstrijd bokkers wat jullie nou precies aan hebben.

Zelf heb ik een bordeaux metallic kleurige marathonwagen, welke kleur kledingdracht zou hierbij passen?
Afbeelding

Het zou erg leuk zijn als jullie foto's willen posten van jullie setjes :Y)

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 14:40

Volgens mij is er al eens een topic over geweest? maar kan m zo niet meer vinden.
Tegenwoordig kun je overal leuke colbertjes halen, leuke blouse eronder en eventueel een sjaaltje, zwarte broek en schootskleed en klaar is kees. of n dit geval Laura! Men je met een helm of een hoedje? Een hoedje is vaak lastiger aan te komen. Ik heb mijn kleren ook afgestemd op mijn hoedje en toevallig passen de helmen er ook bij (vaardigheid) Ik moet nog steeds een nieuw schootskleed, maar kan nog niet zo goed slagen, misschien op paard en koets ;)
Afbeelding

vaardigheid:
http://i389.photobucket.com/albums/oo335/suzanneheijmen/wedstrijden%202010/IMG_94301.jpg

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 16:15

Ik heb gewoon een zwarte set, met een wit shirt eronder, ik wil nog graag een keer een witte blouse.
Zo neutraal mogelijk vind ik zelf het mooiste, maar goed, ben pas net begonnen, en rijd nog geen echte wedstrijden.

Afbeelding

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 13:57

Ik rijd verder niet officieel, maar met de marathons zijn wij in het oranje.

Afbeelding

Afbeelding

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Wat heb jij aan op een dressuur/vaardigheidswedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:26