Kriebels...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Kriebels...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-02 21:01

Afbeelding

Zucht, als ik deze foto zie krijg ik gewoon helemaal kriebels.. Wat wil ik dit graag.. En dan met Pinky en Mysty, natuurlijk.

Lekker op een mooie, goed passende kar met Pinky en Mysty ervoor door de bossen mennen met Bo, mijn asiel puppy, rondspollend voor ons uit... Zucht geweldig...
Zou het ooit werkelijkheid worden??? Dromen
Ach we zien wel, ik droom iig verder Slapen Kwijl

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 21:51

Ja super plaatje hoor!

Tweespan is zowieso fantastisch om te doen. Je hebt ineens een brok kracht en energie voor je wagen waar je '' eng' van wordt!

Wie weet in de toekomst?!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 21:53

Natuurlijk!! Waarom niet? Een beetje sparen, flink oefenen.... dan duurt het dromen toch niet zo lang?

Ik heb er ook van gedroomd en geprobeerd, maar heb het laten gaan. Isolda en Berber zijn me samen te machtig. Apart heb ik mijn handen al vol *LOL*
Wie weet over drie jaartjes met Udinde? Ik droom wel een beetje met je mee Dromen

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 17:15

Ik was maandag bij een Rijtuigendag hier in de buurt. En er was ook een 2span met welsh Atjes. Ze lijken heel groot hier, maar ik zat op de grond, dus vandaar. Ik vond ze echt het allermooiste van alle friezen, tuigers en KPWNers

Afbeelding

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Re: Kriebels...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 17:23

Pinky_girl schreef:

Zucht, als ik deze foto zie krijg ik gewoon helemaal kriebels.. Wat wil ik dit graag.. En dan met Pinky en Mysty, natuurlijk.

Lekker op een mooie, goed passende kar met Pinky en Mysty ervoor door de bossen mennen met Bo, mijn asiel puppy, rondspollend voor ons uit...


En mij achterop of ernaast Haha! Knipoog !!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 17:34

Wat een ontzettend leuke foto! Die mevrouw met dat parasolletje... Echt heel erg leuk! Maakt het span helemaal af!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-02 19:30

Hihi geweldig zeg... Zucht, wat is dromen toch fijn Dromen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 22:35

Ik droom lekker mee hoor Kim! Ik heb een prachtig span op stal staan voor over drie jaar.... Lovers *zwijmel*