[NH] Het lukt gewoon niet.......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

[NH] Het lukt gewoon niet.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 19:25

Heey....

Ik zit met een probleem.....

Ik heb een pony van 3 jaar, echt een schat van een beest.
Van de zomer heb ik haar(onder begeleiding) ingereden, wat ook goed ging. Alleen nu begin ik te merken dat de 'band' die ik met haar had voordat ze onder het zadel was gewoonweg bijna helemaal weg is. Het is niet zo dat ik me nu blindfocus op het rijden, en dat ik de rest(=lopen, poetsen,VD enz) vergeten ben, dat absoluut niet.

Maar nu dus mij echte probleem. Me pony heeft bijna gewoon geen respect meer voor me. Als zij iets wil gebeurt dat, als zij naar rechts wil doet ze dat, als zij niet stil wil staan gaat ze lopen. Natuurlijk straf ik dat af, vaak dmv me stem. Maar ze trekt er werkelijk niets van aan, van een tik(geen mep, maar een corrigerende tik) ook niet.

Met rijden idem dito. Het intreseert haar werkelijk niets dat ik op haar rug zit. De meeste keren niet, maar soms trekt ze echt werkelijk niets van mijn hulpen/aanwijzingen aan.

Ik weet werkelijk niet wat ik nu moet, rijden doe ik al wat minder. Vind het nu belangrijker dat we elkaar weer gaan vertrouwen. Maar het lijkt wel alsof dat alleen van mijn kant komt. en mevrouw lekker haar eigen zinnetje doordrijft.....

Iemand tips....? Ik hoor het graag...!

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND


luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 19:04

Bedankt voor de reacties..... OK dan!

Ik doe idd een aantal stappen terug, ik begin weer bij het allerbeginste begin. En dit keer samen, niet alleen haar zin of alleen mijn zin, maar idd een samenwerking.

licorne, zo had ik het nog niet bekeken. Maar aan de andere kant, hoe kan ik niet met me volle aandacht dingen met haar gaan doen? het is idd zo dat de hogere in de rang alle aandacht krijgt, maar hoe kan ik dat voor elkaar krijgen...?


HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers