[NH] knopenhalster

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
esther2724

Berichten: 49
Geregistreerd: 30-07-04

[NH] knopenhalster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 13:36

hallo hallo,

Ik was bezig met het fabriceren van zo'n knopenhalster met een fiadorknoop. Ziek Maar terwijl ik zo bezig was, vroeg ik me af wat eigenlijk het nut is van deze knoop, weet iemand dat? (Op het internet vind ik alleen maar hoe het gemaakt wordt; niet waarom het nou handig is.)

En ik heb ook ergens gehoord dat de knopen van zo'n knopenhalster op speciale drukpunten liggen op het hoofd; is dat zo en zo ja, waar zitten die drukpunten dan?? Oftewel: waar moet ik op letten als ik het halster wil gaan passen.. bij het paard.. Lachen

BVD Esther


esther2724

Berichten: 49
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 18:26



esther2724

Berichten: 49
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 15:31

Ukster schreef:
toch kom ik er niet uit hoe ik die knoopjes moet doen. grr is vervelend Tong uitsteken


Toen ik het met een simpel (dun vlas-)touwtje probeerde kwam ik er ook niet uit. Gewoon naar de bouwmarkt gaan; 6 meter touw kopen (ik was €3 kwijt, dus daar kun je je geen buil aan vallen) en op de grond voor de computer precies zo leggen als op het plaatje. Met het echte 6 mm touw gaat het echt gemakkelijker. Niet gemakkelijk; wel gemakkelijker.

Die van mij is af en hij past Lachen
Erg leuk om het paard in zo'n zelf-gefabriceerd halster te zien rondlopen! Pling

esther2724

Berichten: 49
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 08:18

Ik was 0,50 cent per meter kwijt voor 6 mm touw. 8 mm zo wat vriendelijker (minder scherp) zijn, dat is net even wat duurder. Maar goed, voor zeg; € 3,- kun je je geen buil vallen toch?? Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers