[VD] Iets nieuws: Flemen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LADPR

Berichten: 14179
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Harderwijk

[VD] Iets nieuws: Flemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 17:54

Vandaag had ik besloten dat het leuk was als mijn pony op commando kon flemen. Onder het poetsen fleemde hij uit zichzelf en toen deden wij overdreven blij en kreeg hij en snoepje. Even later deed hij het weer toevallig en wij het weer herhaald. Toen had hij het door en ging hij de hele tijd flemen, wij hem de hele tijd een snoepje geven. Na het werk nog even herhaald met het woord fleem erbij. Toen hij op stal stond zei ik alleen fleem en ja hoor hij ging flemen. Ik stiekem wel een beetje trots want hij heeft het dus binnen vijf minuten geleerd.

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 09:06

Da's idd super, als ze het zo snel door hebben! Zhanna fleemt helaas niet zoveel uitzichzelf, en als ze het doet staat ze meestal niet bij mij in de buurt dus kan ik het niet belonen Verdrietig

LADPR

Berichten: 14179
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 09:30

Ja toen ik het wilde leren fleemde hij ook geen 1 keer uit zichzelf. Maar een hengst blijft een hengst en die flemen altijd wel een keer. Haha! . Handig dus als je een hengst hebt

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 17:54

die van mij doet het ook op commando, moet allen wel een beetje aan zijn lippen friemelen Haha!

Useful

Berichten: 1483
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Middelburg & Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:10

Hhaha mijn paard fleemt haast nooit.. Scheve mond

Helen88

Berichten: 1026
Geregistreerd: 17-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:30

Haha pas maar op, sinds ik het shetje waarmee ik VD flemen heb geleerd is dat op eten na zijn favoriete bezigheid... Haha!
Hij komt afentoe zelfs flemend op je af in de wei, hij vind het blijkbaar leuk ofzo... Verward *LOL*
Ik heb het hem trouwens geleerd door een potje uierzalf onder zijn neus te houden, hij vond het raar ruiken en begon te flemen, paar minuutjes later deed hij het op commando. Lachen

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 22:47

hahahaha dat is leuk
grappig dat hij het zo snel doorheeft Clown
groetjes petruska Knipoog

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 21:24

Morrie fleemt ook op commando, ik zeg dan : Morrie lach es en doe 1 hand omhoog en dan gaat ie staan flemen.....

Ik kom niet verder dan buigen en compliment, want voor knielen is ie te zwaar, dan raakt ie steeds kreupel, dus ik ben mijn kunstjes in andere dingen aan het zoeken.

targetten is ook heel leuk en kan erg nuttig zijn!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 22:27

Leuk zeg! Lachen Mijne fleemt ook haast nooit uit zichzelf, alleen als bijv. m'n broer's vriendin staat te roken en de rook komt toevallig bij z'n neus. Lachen En de eerste keer dat ik naar m'n les ging bij de ponyclub, proefles, hij stond non-stop te flemen toen ik daar aan het wachten was tot mijn les begon. Tong uitsteken