[AR]The making of the MexxMobiel!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

[AR]The making of the MexxMobiel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 16:27

oke we hadden een leuk wagentje voor mexx gevonden, maar deze had enige verbouwing nodig..

hieralvast deel 1 van "the making of" Haha!

Afbeelding
De expers (mijn vriend en schoonvader) bekijken alles eens even goed.. Tong uitsteken
de conclusie : dat enorme stuk onnodige ijzer moet er vanonder

Afbeelding
na een middagje slijpen en slopen eindelijk het stuk eronder uit (ligt voorop)

Afbeelding
Zo alles even goed bewerkt met een shuurmachine (mijn werk Haha! )

Afbeelding
het hele wagentje in de menie (grondverf)

Afbeelding
En overnieuw in de lak...


zo verder zijn we nog niet ... moet het onderstel nog een keer verven en de wielen ook... en dan moet er hier en daar nog wat decoratie op Lachen



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 16:37

jaja heb een hele knappe man haha.. hij is ind veeel lager zeker 40 cm.. nu is t weer gewoon een shetlander wagen ipv een omhooggetrokken welshwagentje.. Tong uitsteken

kan niet wachten om er mee op pad te gaan... maarja nog een half jaartje geduld Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 14:50

hij word gewoon zoals ie was groen/wit, ik wil nog een mand achterop, en wat witte sreepjes hierendaar om het wat "sjieker" te maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 16:54

ja denk dat ik die mand(die ik nog moet kopen Tong uitsteken ) met een leren riem vast zet, zodat ie er ook af kan en ik eventueel mensen achterop kan mee nemen.. Als je die goed in de lak zet zelf zou het niet moeten kunnen gaan rotten.. ik moet alleen nog een goede maat mand vinden.. mischien bij de xenos ofzo..
mijn vriend gaat mischien nog een stel koetslampjes maken voor erop.. maken we er een sjiek koetsje van ipv een concoursewagentje Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 22:19

Hoop hem morgen helemaal af te maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 11:45

Ilindra schreef:
.
Daarom zou ik er dus nooit zomaar stukken ijzer onder vandaan halen, ze zijn al niet erg stevig



dit stuk was echt overbodig en niet origineel..mijn vriend heeft hem nu weer in originele staat terug gebracht.. en hij weet echt wat hij doet hij heeft namelijk zijn eigen maraton wagen gebouwd.. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 10:50

Afbeelding

Zo is ie nu... ja weet t heb de bandjes een beetje meegeverft Schijnheilig , maar een beetje "bandenzwart" erover heen en je ziet er niets meer van..

Nu enkel de plaat voor op t wagentje nog... die staat al in de grondverf, paar sierstripjes erop en klaar Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers