[VD] Erika kan liggen en zitten!!!met foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Erika3

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: De Goorn

[VD] Erika kan liggen en zitten!!!met foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 08:10

Vanaf zaterdag was ik bezig om Erika te laten liggen. Misschien dat jullie de foto's wel gezien hadden? Zaterdag ging ze wel liggen maar ze was bezweet dus dan doet ze dat wel vaker. Ik wist dus niet of ze het commando er echt aan koppelde. Zondag weer geprobeerd nadat ik haar had natgemaakt. Eerst gewoon wat andere VD dingen en toen gevraagd om te liggen. Toen deed ze dat ook al maar wéér dacht ik dat het weleens kon zijn dat ze het commando er niet helemaal al aan vastkoppelde

Gisteravond was echt de final test. Uit het land gehaald eerst gewoon even gepoetst en toen wat andere VD. Daarna gevraagd of ze wilde gaan liggen en gelijk ging het neusje naar de grond! Ze wilde door haar benen zakken maar twijfelde nog even maar later lag ze dus op de grond. Dit hebben we vier keer gedaan om te kijken of ze het echt wel begreep en dat deed ze dus!!

Ook het zitten heeft ze door, ik ben dus hartstikke trots op mijn paardje Lovers

Hier een paar foto's, ze zijn niet echt mooi want ik was maar in mijn eentje maar dan kunnen jullie het evengoed zien Knipoog
Afbeelding
Afbeelding

Deze is een beetje raar genomen maar ik stond, vandaar dat ze een beetje klein lijkt Knipoog
Afbeelding


Erika3

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: De Goorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 12:56

Niekoezz"]
Cool, hoe heb je hem dat aangeleert joh??
[/quote]
Ik heb haar beloont wanneer ze ging liggen wat ze al wel deed aan de hand wanneer ze wilde rollen. Van daaruit heb ik het verder uitgebouwd en gelukkig snapte ze het dus al binnen een paar dagen Haha!

[quote="dagami schreef:
Oooh Elsa ik vind het zo gaaf voor je! Ik kom binnenkort wel mooiere foto's maken Schijnheilig

JAAAA!! Daar houd ik je aan! Wanneer kom je?? Knipoog Schijnheilig


Erika3

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: De Goorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 12:34

Monster schreef:
Niet heel toevallig dat ze lag,en toen ze opstond ene foto geklikt Knipoog
neej hoor, leuke foto`s Haha!

Nee, zo ga ik niet te werk hoor Knipoog Van het weekend geef ik mijn priveshowtje aan danielle dus die kan dan bevestigen dat het echt echt is Tong uitsteken:P


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 8 bezoekers