Ik heb een menbak!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Ik heb een menbak!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-02 10:26

Vorige week stond ik met de staleigenaar te praten en hij vertelde dat hij naast de bak een springtuin ging aanleggen.
Ik zei met een geintje dat ik daar niet zoveel aan had omdat die kar zo lastig over de hindernissen gaat en dat ie daarom ook maar een menbak moest gaan aanleggen. (ik ben de enige op stal die aangespannen rijdt)

Komt ie van de week naar me toe met een hele hand piketpaaltjes en de vraag of in het weiland naast de bak de grootte van een menbak wilde uitzetten, dan zou hij hem eind deze week afzetten en rollen.

Dus vanaf volgende week heb ik helemaal voor mij en mijn shetjes alleen een menbak Haha! Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 11:23

Dat noem ik nog eens snel reageren!
Nu is het zo dat je in een menbak ook kunt rijden en hindernissen op kunt bouwen dus je slaat meerdere vliegen in een klap.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 11:24

Is dat even super!!!!!!!!!!!

Ik wou dat ik dat kon zeggen! Voor de duurtraining heb ik hier de polder en dan kan ik aardig wat kilometers maken voor ik een auto of wat tegenkom, maar de vaardigheid oefenen is wel wat moeilijker!

Tof hoor van de stalhouder!!!
Veel plezier!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 11:57

hey

das tof!!! Als ik rij in een bak, is dat 20x60 buitenmanege, of anders 20x40, maar geef mij maar gewoon een BOS Haha! , wat een beetje dichterbij is, hihihi Haha! Haha! Haha!

gr linda Lachen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 14:14

Gaaf hoor! Op handen dragen zo'n eigenaar!! Is toch prettig he, als je in een bak kan oefenen.
De eb en vloed bak waarin ik rijd is zo'n 27 km lang Haha! is wel mooi, maar niet zo handig *LOL*

GElukkig is er zo'n 20 minuutjes rijden van mij iemand zijn bak aan het draineren. Kan ik ook!! in een echte menbak rijden Lachen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 16:23

da's tof! Dat zouden er niet veel doen.
Ik ga eens met een geintje zeggen dat ik een binnenbak wil, omdat ik aan een onverlichte buitenbak in de winter niet zoveel heb Schijnheilig

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 16:43

ja hoor, worden jij en die 2 monsters even verwend zeg!!

Binnenkort foto's van jullie in jullie eigen bakje Tong uitsteken Haha!