[VD]Kunstjes als kusje en buigen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 16:55

Even heel erg off-topic: maar mij valt op dat als iedere keer iets gevraagd wordt over VD er gelijk doorverwezen wordt naar een link.
Dat is natuurlijk wel goed en daar staat ook alles wel duidelijk op, maar misschien kan bij Uit het Zadel de VD dan maar geschrapt worden!
Of denk ik er alleen maar zo over?
Ff vooropgesteld dat ik niet wil dat VD geschrapt wordt!!



Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:31

Ik ben ook niet TEGEN het verwijzen naar links.. vind het zelf heel leerzaam, maar af en toe vraag je iets specifieks: bv.met et compliment legt mijn paard zijn been nét niet op de grond, wat doe ik fout, of hoe moet ik verder of zoiets en dan krijg je vaak als antwoord: zie de link of gebruik de zoekfunctie.
Tuurlijk vind je er heel veel informatie, maar niet nét dat kleine beetje waardoor et wel lukt.. snappie?

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:22

xyzutu2 schreef:
Op specifieke vragen vind ik inderdaad ook dat je een specifieker antwoord moet geven, gewoon omdat dat soort problemen vaak juist niet beschreven kunnen worden in een algemeen stuk over 'hoe leer ik het compliment'. Dat verwijzen naar sites doe ik dan ook voornamelijk bij vragen als 'Hoe leer ik het compliment'. Haha!


Dat is wat ik bedoel! Knipoog Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers