{AR}Rijtuigje voor Mexx gekocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 09:36

lowara schreef:
ooh god,zo'n 1 heb ik ook 5 jaar lang gehad, je kunt er alleen mee op de harde wegen, anders flikkert dan ding half om, ze zijn absoluut niet stabiel in bv draf. Was blij dat ik hem had verkocht. Wat precies wil je ermee doen dan? gewoon buitenritjes?

plur op man, deze wagens noemen ze concour wagens ik leen er altijd een voor de wedstrijd met Rudy.
Ps concour wagens zijn gewoon show wagentjes, wegen niets en dat je er alleen maar op de harde weg mee kan rijden is helemaal onzin. Ik weet niet of je ooit een tuigpaarden wedstrijd heb gezien maar dat gaat knetter hard en gewoon op een grasveld. Hier een foto van Rudy aangespannen
Afbeelding

Zoek je nog een leuke en leerzamen paarden stage op een erkend stage/leer bedrijf in GL. Marianne's Zorgboerderij, lekker knus en gezellig.


Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 13:08

nou dat bedoel ik, ze zijn niet zo duur en ik geloof dat Debo ook niet echt van plan was om te crossen met een pony en een wagentje. Haha! hahahha

Zoek je nog een leuke en leerzamen paarden stage op een erkend stage/leer bedrijf in GL. Marianne's Zorgboerderij, lekker knus en gezellig.


Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 14:40

Debo schreef:
hihi ik hou niet van hart doe t liever rustig aan.. wil ooit maraton rijden maar voorlopig vind ik hem daar te jong voor wil dat pas met zijn 6de of ouder doen.. tegen die tijd heb ik vast ook genoeg gespaart voor een maraton wagen ...

en een tweede mini shet hahahhahahaha Tong uitsteken

Zoek je nog een leuke en leerzamen paarden stage op een erkend stage/leer bedrijf in GL. Marianne's Zorgboerderij, lekker knus en gezellig.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers