[LO] Passoa en touwtjes hetzelfde ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

[LO] Passoa en touwtjes hetzelfde ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 23:15

Kan iemand mij uitleggen of dit hetzelfde is? Ik krijg nu les van iemand een erg goede en ervaren lesgeefster. Volgens haar is mijn Tinkie meer een tank dan een paardje Schijnheilig en moet er dringend wat soepelheid in haar komen. Tja ze is er 5 nu en is nooit in de bak gereden alleen in de bossen. Nu heeft ze vorige keer bij sweety een passoa (schrijf ik dat juist ? Bloos ) Bij Sweety aangedaan. Heel losjes dat zei ze meteen we gaan er geen marteltuig van maken. En Sweet pikte het meteen op :shock: Als ik dit volgens haar vaker doe (met haar hulp natuurlijk) zou Sweety snel soepeler en wendbaarder worden. Nu mijn vraag is dit hetzelfde als die touwtjes methode waar ik vaak foto's van zie op bokt?
Hoja misschien ook nog belangkrijk ze maakt de Passoa zelf met een katrol systeempje er leuk gedaan.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership


Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 23:27

Die achterkant was er nog niet. Ze wilde nog niet te veel van haar in 1 keer vragen het was ook nog maar eventjes. Maar ze liet me idd wel zien dat er nog aansluitingen waren voor een achterste stuk. dat verklaard wel meteen waarom ik het zo op die touwtjes vond lijken met alleen dat voorste stuk. Toch al erg bedankt.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 09:30

nee ik heb er geen foto van hed de digi niet bij jammer. zal er proberen aan te denken de volgende keer

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers