[VD] Kunstjes op afstand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

[VD] Kunstjes op afstand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 21:13

Kleine update over de VD-talenten van Banjer... Haha!

We zijn nu op een punt aanbeland, dat we de kunstjes op afstand kunnen gaan vragen (tot nu toe sta ik direct naast haar)... aan de longe doet ze al een hele mooie Spaanse Pas, en het liggen (volgens mij 1 van haar favoriete kunstjes... Haha!) kan ik nu ook al op 1.5 meter afstand vragen... Haha!

Het blok kan ze nu ook goed (onder de man en los).

De volgende dingen die ik wil leren zijn zitten en hinniken op commando... zitten heb ik al een plan voor uitgestippeld, maar hinniken... iemand daar tips voor? Banjer hinnikt niet vaak genoeg om het "zo" te clicken en belonen...

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:52

Wat stoer dat je hij de oefeningen op afstand ook al voor je doet! En ja, dat hinneken, hinnikt hij niet naar andere paarden? Want dan kan je misschien een keer naar een wei of stal in de buurt rijden... Volgens mij gaat dat voor mij niet moeilijk worden als ik Zhanna dat wil gaan leren, die hinnikt nu al naar alles wat ze ziet Haha!

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 00:08

Probeer het eens op te nemen op een cassete-recorder (of anders). Ook het gehinnik van andere paarden kun je misschien opnemen en afspelen en kijken hoe ze reageert. Als ze terughinnikt clickeren! Haha! Een hinnik kun je vast wel op een of andere site vinden...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 08:10

PeruaansePas schreef:
Probeer het eens op te nemen op een cassete-recorder (of anders). Ook het gehinnik van andere paarden kun je misschien opnemen en afspelen en kijken hoe ze reageert. Als ze terughinnikt clickeren! Haha! Een hinnik kun je vast wel op een of andere site vinden...

daar had ik nog niet aan gedacht... bedankt... Haha!